babaayorgunn
80+
- Katılım
- 1 Mayıs 2023
- Mesajlar
- 462
- Reaksiyon skoru
- 188
2k monitör arayışındayım var mı tavsiyeniz
YOK ZATEN DEPO 2. EL ÜRÜNDE İADE HAKKIN VAR DEĞİŞİM TAMİR YOK İADE ALIYORLAR SENDEN DOLAYI BİR DURUM YOKSA SERVİS KONTROLÜNE GÖNDERİYORLAR 1 YIL GARANTİ DEDİĞİ İADE ALMA DURUMUKullanıcı hatası bir durum yoksa değişim olması için amazonun elinde olması gerekir ürünün ama şöyle bişi var senin aldığın ürün depo stoğu normal stok değil o yüzden para iadesi olur gibi benim yaklaşımıma göre normal stok ile depo stoğunu bir tutmaz diye düşünüyorum.
'' O kadar para veriyoruz kusuru es mi geçelim '' değil de 2. el ürün aldığımız için gelecek ürünün her halinde hazırlıklı olalım. 2 tane yeni gibi aldığım ürünün birisi 1 ay kullanılıp iade edilmiş birisi direkt iade edilmiş, şans meselesi.yapcak bir şey yok ben detayları verdim kısmı iade kısmında ki haklıyız da o kadar para veriyoruz belirtilmeyen kusuru esmi geçelim
Kısmi iade alan kişiler 30 Gün iade süresinde + 1 yıl Amazon garantisinde hiçbir şekilde iade edemiyor ve örnek veriyorum bir monitörün sıkıntısı olduğunda kısmi iade almış kişiler ürününü garantisiz mi sayıyor? Yani monitörün herhangi bir sıkıntısında servisten ücretli yardım mı almak zorunda kalacak.YANİ AMAZONUN DEMESİ ŞU KISMİ İADE ALIRSAN İADE HAKKIN YANAR ÜRÜNDE ÜRETİCİ GARANTİSİ GEÇERSİZ ELİNDE PATLAR HADİ HAYIRLI İŞLER
Bence adamlara verirsin ama adamlar tamir edemediği sürece ürün değişim olursa değişim diye bişi yok orası kesin anca para iadesi alırsın ama bu kısımda karışık gibi kısmı iade aldın iade hakkında gitti gibi gibiKısmi iade alan kişiler 30 Gün iade süresinde + 1 yıl Amazon garantisinde hiçbir şekilde iade edemiyor ve örnek veriyorum bir monitörün sıkıntısı olduğunda kısmi iade almış kişiler ürününü garantisiz mi sayıyor? Yani monitörün herhangi bir sıkıntısında servisten ücretli yardım mı almak zorunda kalacak.
kısmi iade alırsan ürünü amazona iade edemiyorsun.Kısmi iade alan kişiler 30 Gün iade süresinde + 1 yıl Amazon garantisinde hiçbir şekilde iade edemiyor ve örnek veriyorum bir monitörün sıkıntısı olduğunda kısmi iade almış kişiler ürününü garantisiz mi sayıyor? Yani monitörün herhangi bir sıkıntısında servisten ücretli yardım mı almak zorunda kalacak.
Ürüne fatura kesmiyorlar sanırsam o yüzden garanti olmayabilir.Ama bu tabii ki amazonun söylemesi arkadaşlar teknik servis ile görüşme sağlanırsa daha sağlıklı olacaktır derlerse evet garanti süresi bitene kadar destek sağlıyoruz o zaman değişim tamir desteği alınabilir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
kısmi iade alırsan ürünü amazona iade edemiyorsun.
Razeri kendi sitesine kaydetmeye gerek varmı ?Amazon yetkili servisin verdiği garanti süresine karışamaz sadece amazon değil hiçbir pazar yeri karışamaz faturasız garantiye gönderirim seri numaradan işlem yapılmasını not girerim burada bir ihtimal faturasız ürüne işlem yapamıyoruz diyebilirler amazonun faturasını mecbur göndeririz o zaman. Ülkede zaten servis garanti işleyişi çok sorunlu garantiden değişim ya da ücretsiz tamir sıfır aldığımız ürünlerde bile zor yapılıyor. @drakathx bence bir bilgi yanlışın daha var kısmı ücret iadesi alındığında dahi ürünü iade etme hakkın oluyor ama kalan tutarı iade alıyorsun yani %20 iade aldın ürün sorunlu geldiği için 1 ay sonra iade etmek istedin bu sefer kalan %80 ini iade ediyorlar. İade etme hakkın hiçbir şekilde yanmıyor
Fatura kesiliyor ürün kodunun sonuna ikinci el ibaresi ekleniyor. Bu işten fotoğrafımda ki adam bile para kazanıyor yaniÜrüne fatura kesmiyorlar sanırsam o yüzden garanti olmayabilir.
Şart değil diye biliyorum emin değilimRazeri kendi sitesine kaydetmeye gerek varmı ?
Bana kesmediler o zaman henüz. Razer viper v3 pro aldıydım fatura gözükmüyor sistemde o yüzden kesmiyorlar dedim.Fatura kesiliyor ürün kodunun sonuna ikinci el ibaresi ekleniyor. Bu işten fotoğrafımda ki adam bile para kazanıyor yani
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Şart değil diye biliyorum emin değilim