🔥İndirim Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar (Ana Konu)

2k monitör arayışındayım var mı tavsiyeniz
 
Kullanıcı hatası bir durum yoksa değişim olması için amazonun elinde olması gerekir ürünün ama şöyle bişi var senin aldığın ürün depo stoğu normal stok değil o yüzden para iadesi olur gibi benim yaklaşımıma göre normal stok ile depo stoğunu bir tutmaz diye düşünüyorum.
YOK ZATEN DEPO 2. EL ÜRÜNDE İADE HAKKIN VAR DEĞİŞİM TAMİR YOK İADE ALIYORLAR SENDEN DOLAYI BİR DURUM YOKSA SERVİS KONTROLÜNE GÖNDERİYORLAR 1 YIL GARANTİ DEDİĞİ İADE ALMA DURUMU
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Evet tahmin ettiğim gibi cevap aldım
1759661541042.webp
Servis durumu yok yani brom denilene göre şunuda soruyorum malum alıyoruz ürünlerin daha garantisi var gözüküyorsa onlarda mı geçersiz diye güncellicem öğrenince evet yine bir bilgi daha geldi servis destek olabiliyorsa değişim tamir yapılıyor servis tarafında servise sorun diyorlar servis destek olabiliyorsa değişim iade tamir istenebiliyor yani içiniz rahat olabilir bir nebze ama kabul etmiyorsa servis ürünü destek olamayacağını bildiriyorsa amazona iade hakkımız var. @thepublicman
1759662751697.webp
 
Son düzenleme:
yapcak bir şey yok ben detayları verdim kısmı iade kısmında ki haklıyız da o kadar para veriyoruz belirtilmeyen kusuru esmi geçelim
'' O kadar para veriyoruz kusuru es mi geçelim '' değil de 2. el ürün aldığımız için gelecek ürünün her halinde hazırlıklı olalım. 2 tane yeni gibi aldığım ürünün birisi 1 ay kullanılıp iade edilmiş birisi direkt iade edilmiş, şans meselesi.
 
YANİ AMAZONUN DEMESİ ŞU KISMİ İADE ALIRSAN İADE HAKKIN YANAR ÜRÜNDE ÜRETİCİ GARANTİSİ GEÇERSİZ ELİNDE PATLAR HADİ HAYIRLI İŞLER
 
YANİ AMAZONUN DEMESİ ŞU KISMİ İADE ALIRSAN İADE HAKKIN YANAR ÜRÜNDE ÜRETİCİ GARANTİSİ GEÇERSİZ ELİNDE PATLAR HADİ HAYIRLI İŞLER
Kısmi iade alan kişiler 30 Gün iade süresinde + 1 yıl Amazon garantisinde hiçbir şekilde iade edemiyor ve örnek veriyorum bir monitörün sıkıntısı olduğunda kısmi iade almış kişiler ürününü garantisiz mi sayıyor? Yani monitörün herhangi bir sıkıntısında servisten ücretli yardım mı almak zorunda kalacak.
 
Kısmi iade alan kişiler 30 Gün iade süresinde + 1 yıl Amazon garantisinde hiçbir şekilde iade edemiyor ve örnek veriyorum bir monitörün sıkıntısı olduğunda kısmi iade almış kişiler ürününü garantisiz mi sayıyor? Yani monitörün herhangi bir sıkıntısında servisten ücretli yardım mı almak zorunda kalacak.
Bence adamlara verirsin ama adamlar tamir edemediği sürece ürün değişim olursa değişim diye bişi yok orası kesin anca para iadesi alırsın ama bu kısımda karışık gibi kısmı iade aldın iade hakkında gitti gibi gibi
 
Ama bu tabii ki amazonun söylemesi arkadaşlar teknik servis ile görüşme sağlanırsa daha sağlıklı olacaktır derlerse evet garanti süresi bitene kadar destek sağlıyoruz o zaman değişim tamir desteği alınabilir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kısmi iade alan kişiler 30 Gün iade süresinde + 1 yıl Amazon garantisinde hiçbir şekilde iade edemiyor ve örnek veriyorum bir monitörün sıkıntısı olduğunda kısmi iade almış kişiler ürününü garantisiz mi sayıyor? Yani monitörün herhangi bir sıkıntısında servisten ücretli yardım mı almak zorunda kalacak.
kısmi iade alırsan ürünü amazona iade edemiyorsun.
 
Ama bu tabii ki amazonun söylemesi arkadaşlar teknik servis ile görüşme sağlanırsa daha sağlıklı olacaktır derlerse evet garanti süresi bitene kadar destek sağlıyoruz o zaman değişim tamir desteği alınabilir
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


kısmi iade alırsan ürünü amazona iade edemiyorsun.
Ürüne fatura kesmiyorlar sanırsam o yüzden garanti olmayabilir.
 
Amazon yetkili servisin verdiği garanti süresine karışamaz sadece amazon değil hiçbir pazar yeri karışamaz faturasız garantiye gönderirim seri numaradan işlem yapılmasını not girerim burada bir ihtimal faturasız ürüne işlem yapamıyoruz diyebilirler amazonun faturasını mecbur göndeririz o zaman ya da ikinci el aldım deriz. Ülkede zaten servis garanti işleyişi çok sorunlu garantiden değişim ya da ücretsiz tamir sıfır aldığımız ürünlerde bile zor yapılıyor. @drakathx bence bir bilgi yanlışın daha var kısmı ücret iadesi alındığında dahi ürünü iade etme hakkın oluyor ama kalan tutarı iade alıyorsun yani %20 iade aldın ürün sorunlu geldiği için 1 ay sonra iade etmek istedin bu sefer kalan %80 ini iade ediyorlar. İade etme hakkın hiçbir şekilde yanmıyor
 
Son düzenleme:
Amazon yetkili servisin verdiği garanti süresine karışamaz sadece amazon değil hiçbir pazar yeri karışamaz faturasız garantiye gönderirim seri numaradan işlem yapılmasını not girerim burada bir ihtimal faturasız ürüne işlem yapamıyoruz diyebilirler amazonun faturasını mecbur göndeririz o zaman. Ülkede zaten servis garanti işleyişi çok sorunlu garantiden değişim ya da ücretsiz tamir sıfır aldığımız ürünlerde bile zor yapılıyor. @drakathx bence bir bilgi yanlışın daha var kısmı ücret iadesi alındığında dahi ürünü iade etme hakkın oluyor ama kalan tutarı iade alıyorsun yani %20 iade aldın ürün sorunlu geldiği için 1 ay sonra iade etmek istedin bu sefer kalan %80 ini iade ediyorlar. İade etme hakkın hiçbir şekilde yanmıyor
Razeri kendi sitesine kaydetmeye gerek varmı ?
 
Fatura kesiliyor ürün kodunun sonuna ikinci el ibaresi ekleniyor. Bu işten fotoğrafımda ki adam bile para kazanıyor yani :kekw:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Şart değil diye biliyorum emin değilim
Bana kesmediler o zaman henüz. Razer viper v3 pro aldıydım fatura gözükmüyor sistemde o yüzden kesmiyorlar dedim.
 
Geri
Top