Yasal İade Hakkım Engelleniyor: Trendyol Ve GTI Bilişim'den Mağduriyet

ikinci iademde 14 günlük süre içerisinde gerçekleşti mesele ikinci kez iade değil ki trendyol asistan açılan teknolojik ürünler 14 gün iade kapsamında olmaz diyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


dalgınlıkla unutmuşum yoksa iade için eksiksiz göndermem gerekliğini ben de biliyorum
Sen Trendyol Asistan'ın ne dediğine niye bakıyorsun ki? Basit bir chat botu.
Ara Trendyol Müşteri Hizmetleri'ni bir müşteri temsilcisiyle görüş konuylan alakalı.

İşte bu tarz durumlardan dolayı ürün sorunlu gelse de beğenmedim vazgeçtim vs. diyerek iadeye yolluyorum yoksa yok servisiydi incelemesiydi bilmemnesiydi uğraştırıyorlar haftalarca bekletiyorlar.
 
Trendyol berbat bir site. Hiçbir teknolojik ürünü oradan satın almam. Firma yaşanan hiçbir sıkıntıda alıcıyı savunmuyor. Ne halin varsa gör diyor hatta satıcıyı savunuyor. 3 kuruş fazla verin Amazon'dan satın alın.
 
Trendyol berbat bir site. Hiçbir teknolojik ürünü oradan satın almam. Firma yaşanan hiçbir sıkıntıda alıcıyı savunmuyor. Ne halin varsa gör diyor hatta satıcıyı savunuyor. 3 kuruş fazla verin Amazon'dan satın alın.
Tam olarak katılmıyorum dediğine, hakkını doğru şekilde savunmayı biliyorsan her yerden alışveriş yapabilirsin.
Amazon hakkında dediğine net katılıyorum.
 
Uygunsuz davranış
kendini başkalarıyla karıştırma hadi bak işine
Yaw yaratık kimseye bir faydan yok farkındasın dimi kapat bilgisayarı gelip odana fişini çekmiyim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Tam olarak katılmıyorum dediğine, hakkını doğru şekilde savunmayı biliyorsan her yerden alışveriş yapabilirsin.
Amazon hakkında dediğine net katılıyorum.
Her bir sıkıntı çıktığında THH'ye başvurup aylarca bekleyecek sabır yok hocam bende. Bu yüzden 3 kuruş fazla olsun Amazon olsun diyorum.
 
Yaw yaratık kimseye bir faydan yok farkındasın dimi kapat bilgisayarı gelip odana fişini çekmiyim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Her bir sıkıntı çıktığında THH'ye başvurup aylarca bekleyecek sabır yok hocam bende. Bu yüzden 3 kuruş fazla olsun Amazon olsun diyorum.
THH'ye gitmeden bir çok durum aracı platformla çözülebiliyor ki zaten hocam. Adamdan alıyorsun 10bin lik ürün. Platform ile doğru şekilde görüşerek hakkını savunduğunda satıcı iade almayı reddetse bile bir şekilde iade aldırtıyorlar. Adam iade almasa ürünün fiyatını bilmem kaç ile çarp platform ceza kesiyor ödemezse icra falan gönderiyor çok karışık işler bunlar.
Ama tabi bir de şu etken var, platform bağımsız premium aboneleriysen en az sıkıntıyı sen yaşıyorsun.
 
Maalesef trendyol çok sıkıntıya sokmaya başlamış gerçekten amazon bu konuda başka bir seviyede görece (hepsiburada fena değil) bu arada trendyol asistan botla değil canlı destekle görüştüm ısrarla mesafeli satış sözleşmesinde elektronik eşyaların iade kapsamında olmadığını belirtiyor
 
Abicim git trollünü az ötede yap hadi paşam hadi sabah okula gidiceksin bak kapat bilgisayarını

adam gelmiş yardım için birşeyler sormuş, yaptıgınıza bakın. bilmiyorsanız boş yorum yapmayın. hocam sen thhye başvur süreci takip et.

Trollemeye çalışanları takma hocam.Mal ayıplı geldiyse bu sadece uzaktan satış sözleşmesine de girmez her türlü iade edebilmen gerekiyordu.En kötü ihtimalle hakkını thh de arayıp faiziyle alırsın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şikayetvara yaz hem trendyol hem aldığın satıcı üzerinden, genelde dönüş yapıyorlar.Amazon hariç bir yerden teknolojik ürün almak çok büyük kumar malesef.
fikileriniz için teşekkür ederim sağolun
 
Geri
Top