MH arayın konusun en net cevabı alırsınız bana kayıtlı olmaları bir şey ifade etmiyor dedi problem olduğunda fatura istiyoruz şayet Amazon ise kabul etmiyoruz dedi
Amaaan. Kayıt bile etmemiştim aldığımda, kolay kolay bozulacağını düşünmüyorum. Sıkıntı olursa da Amazon sonuçta. Yine de bilgilendirme için teşekkürler.
13 yıllık ailemin stanley termosunu, yalıtım performansı düşmesi sebebiyle gönderdik. Yeni modellerden gönderdiler.
Konuya gelecek olursak sanırım kutupayısının amazonla başedemeyeceği için yeni aldığı bir karar. Çünkü daha geçen sene amazondan 4 yıl önce aldığım ürün geri çağrılınca, kutupayısı yeni kapak göndermeyi teklif etti(ki trigger action olduğu için o termosa o kadar para vermiştim, onlarsa basit aç kapa kapak teklfi etti), oysa amazon ürünü komple geri aldı, ürünün ücretini geri ödedi, benden yeni ürün sipariş etmemi istedi, yeni ürünün fiyat farkını da hediye kartı olarak tanımladı.
Konu sahibi arkadaş keşke kullanıcı yorumlarını bizzat forumdan okuyup satın alsaydı üzüldüm adına, bu markanın quick flip ve 1.9lt olan 2 modelini kullanıyorum, zamanında uygun fiyata almasaydım bu markayı tercih edermiydim sanmıyorum, zojirushi deneyimleyin ne demek istediğimi anlarsınız. Geçmiş olsun.
Konu sahibi arkadaş keşke kullanıcı yorumlarını bizzat forumdan okuyup satın alsaydı üzüldüm adına, bu markanın quick flip ve 1.9lt olan 2 modelini kullanıyorum, zamanında uygun fiyata almasaydım bu markayı tercih edermiydim sanmıyorum, zojirushi deneyimleyin ne demek istediğimi anlarsınız. Geçmiş olsun.