Red dead redemption 2 at sürme simülasyonudur

katılıyorum. ironi değil hiç beğenmemiştim
 
Oyunun %90'u at sürmeden ibaret. 1-2 görev hariç tüm görevler aşırı sıkıcı kontroller berbat. Eğer at koşturmayı yada kovboy olmayı sevmiyorsanız onun yerine gidin god of War Ragnarök tlou2 oynayın eğer açık dünya istiyorsanızda GTA 5 yada GTA 4 oynayın.
oyuna odaklamadan %40a kadar geldim gram zevk almadım

biraz odaklandıkktan sonra çok sevdim
 
Oyunun %90'u at sürmeden ibaret. 1-2 görev hariç tüm görevler aşırı sıkıcı kontroller berbat. Eğer at koşturmayı yada kovboy olmayı sevmiyorsanız onun yerine gidin god of War Ragnarök tlou2 oynayın eğer açık dünya istiyorsanızda GTA 5 yada GTA 4 oynayın.
Telefonun şarjı dolduysa gel brawl stars oynuyalim
 
bu şaheseri hiçbiriniz hak etmiyorsunuz -sinan engin
 
1000031137.webp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,924
Mesajlar
11,082,549
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top