5060 lı sistem için monitör önerisi

9 yaşında olan kardeşime alıcam zaten sistemi
o zamanarkadasın dediğini al 100hz yeter 9 yasında bebeye
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

7ye ktc var min o alınmalı bence
9 yaşında olan kardeşime alıcam zaten sistemi
https://forum.donanimarsivi.com/konu/aoc-q27g42xne-2k-180hz-monitor-8-050-tl.1208947/ bu konuya bakın 2k 180hz 8000tl
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,181
Mesajlar
11,085,081
Üyeler
198,258
Son üye
agci
   
Geri
Top