Bu monitor gaming gecesi ile alınır mı?

attığın aoc güzel gibi
 
7500x3d alınır mı ? monit ve islemciyi dusnuyuom
tryhard valo kasmayı düşünüyorsan .rampage titan 400hz ve 7500x3d veya 7800x3d de alabilirsin. daha pahalıya patlar ama
 
tryhard valo kasmayı düşünüyorsan .rampage titan 400hz ve 7500x3d veya 7800x3d de alabilirsin. daha pahalıya patlar ama
ölü piskel garantisi hakkında bır fıkır verır mısın
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,634
Üyeler
198,173
Son üye
umutyavyz
Geri
Top