Furkibabapr0
80+
- Katılım
- 24 Nisan 2026
- Mesajlar
- 24
- Reaksiyon skoru
- 2
Merhaba ilk deha pc topluyorum https://www.sinerji.gen.tr/vento-vg4206fsa-916lcd-ekran-rgb-usb-30-e-atx-mid-tower-kasa-p-57998
Bu kasayı satın aldım 4 fanla geliyor ekstra ekliyebiliyorum kaç tane daha almam mantıklı olur sıvı soğutma düşünüyorum işlemci için bütçe sınırım pek yok ama çok absürt paralar harcamak istemiyorum onun dışında uyarı yada dikkat etmem gereken bir şey varmı bide bu asian hors du galiba kablolar vardı onları hangisini almak gerekir onlarıda eklemek istiyorum ekran kartı 5060ti veya 5080 olucak pinler standart mı geliyor
Bu kasayı satın aldım 4 fanla geliyor ekstra ekliyebiliyorum kaç tane daha almam mantıklı olur sıvı soğutma düşünüyorum işlemci için bütçe sınırım pek yok ama çok absürt paralar harcamak istemiyorum onun dışında uyarı yada dikkat etmem gereken bir şey varmı bide bu asian hors du galiba kablolar vardı onları hangisini almak gerekir onlarıda eklemek istiyorum ekran kartı 5060ti veya 5080 olucak pinler standart mı geliyor
