Yardım Modem Arayüzüne Giremiyorum

Maalesef oda olmadı :D en kötü iss den yaptırırm QoS ayarını çok ölümcül değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu da olmadı ne bahtsızım arkadaş :uzgunpeepo:
Modemin arkasında yazması lazım genelde.
 
Hocam modemi sıfırlayın öyle deneyin hem telefon hem PC ile bağlanmayı deneyin.
Güncellemesi varsa mutlaka yapın bazen tarayıcılar sertifika vb eski olmasından dolayı güvenlik amaçlı bağlanmıyor modeme.

Tenda V12 de böyle bir sorun ile karşıyım firmware güncellemesi sonrası düzeldi
 
1779109759004.webp

Konuyu mutlu bir şekilde hortlatıyorum A almayı başardım dostlar QoS yaparak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1779109759004.webp

Konuyu mutlu bir şekilde hortlatıyorum A almayı başardım dostlar QoS yaparak.
download 30 dan 28'e uploadı 10 dan 8 'e düşürdüm ve sonuç bu en stabil ve iyisi böyle oldu.
 
Geri
Top