Sistem Toplama Rehberi (Bütçe 80-90k)

Beyaz sistem diyodun sanki hocam şunuda alabilirsin beyaz sistem dizeceksen https://www.incehesap.com/colorful-...-12gb-v-12gb-gaming-ekran-karti-fiyati-80208/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şuan 32 gb ram var hocam 6000 mhz cl30 xpc oda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


güzel anakart var mı gaming gecesinde
Şu bedava bence eğer beyaz setup kurmuyosan https://www.incehesap.com/colorful-...-matx-am5-gaming-oyuncu-anakart-fiyati-73142/
 
Beyaz sistem diyodun sanki hocam şunuda alabilirsin beyaz sistem dizeceksen https://www.incehesap.com/colorful-...-12gb-v-12gb-gaming-ekran-karti-fiyati-80208/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Şu bedava bence eğer beyaz setup kurmuyosan https://www.incehesap.com/colorful-...-matx-am5-gaming-oyuncu-anakart-fiyati-73142/
beyazdan vazgeçtik hocam ya gereksiz maliyet koyuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu anakart işimizi görürmü
Beyaz sistem diyodun sanki hocam şunuda alabilirsin beyaz sistem dizeceksen https://www.incehesap.com/colorful-...-12gb-v-12gb-gaming-ekran-karti-fiyati-80208/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Şu bedava bence eğer beyaz setup kurmuyosan https://www.incehesap.com/colorful-...-matx-am5-gaming-oyuncu-anakart-fiyati-73142/
 
beyazdan vazgeçtik hocam ya gereksiz maliyet koyuyor
Şuan total bütçen neydi aldığın parçalardan sonra kalan bütçen nedir onu bir söylermisin ona göre hareket edelim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

beyazdan vazgeçtik hocam ya gereksiz maliyet koyuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu anakart işimizi görürmü
Görür hocam baya dolu anakart.
 
ekran kartı 9070xt hocam
işlemcide 7800x3d olursa kıyak olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şuan total bütçen neydi aldığın parçalardan sonra kalan bütçen nedir onu bir söylermisin ona göre hareket edelim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Görür hocam baya dolu anakart.
anakartı çekiyorum ozaman atx olsa daha iyi olurduda neyse
 
ekran kartı 9070xt hocam
işlemcide 7800x3d olursa kıyak olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


anakartı çekiyorum ozaman atx olsa daha iyi olurduda neyse
Anakartı aldın mı ? Almadıysan alma ya anakart aynası yok hiç sevmem. Aldıysanda işlemi iptal et bence. Anakart faz olarak çok dolu da böyle şeylere takıyorum ben.
 
almadım daha hocam
Hocam şimdi kaba taslak bi hesap yaptım da
7800x3D: 15k olsa
Anakartına 8k falan versek
SSD: 6000-7000 civarı olsa
Soğutucu 2500 diyelim
Ekran kartı yakın zamanda 9070XT ler 33e düştü var mı hala bilmiyorum ama 33 diyelim onada
Kasada 5k olsa 70k ediyor. Sende 59 var 11k civarı daha lazım sanki hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Buda ağzına kadar dolu bunuda alabilirsin.
 
Geri
Top