❌İndirim Bitti! Getiryemek 400/300₺ İndirim

restoran kuryesi seçseydin getirme ücreti ödemezdin kral
425₺ köfte +41₺ getirme ücreti var. İndirim geçmedi.
Getir'in uygulaması rezalet, sürekli boş ekran refresh yapmaya çalışıyor.
 
ödeme kısmında düşüyor
sağol hocam çalıştı bende, konuyu açan arkaşa da teşekkür ederim yarım kilo fıstıklı kadayıf 150 TL ye geldi 😋 derken 30 sn içinde arayıp iptal ettiler ne alak 🤬
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sağol hocam çalıştı bende, konuyu açan arkaşa da teşekkür ederim yarım kilo fıstıklı kadayıf 150 TL ye geldi 😋 derken 30 sn içinde arayıp iptal ettiler ne alak 🤬
ee ne anladıkm bu işten 🤬
 
@Aydi teşekkürler kral faydalandık yarım kilo kıyma çekilir
 
şimdi aldım teşekkürler burger king akıcaz 100 liraya
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,352
Mesajlar
11,065,688
Üyeler
197,875
Son üye
Furkannn.
Geri
Top