❌İndirim Bitti! KTC 24.5'' H25T7 FHD IPS 200Hz 1ms 3.649₺ (Visa Kart Premium'a Özel)

Monitör geldi. Fotoğrafı tam monitörün ortasına odaklayarak ışığı en kısık ayara getirerek çektim. Sol üstte biraz ışık sızması fazla gibi geldi ama çok önemli değil belki de normali budur emin değilim. Sizde de durum benzer midir 😁
 

Ekler

  • 1000060717.webp
    1000060717.webp
    60.8 KB · Hit: 40
Monitör geldi. Fotoğrafı tam monitörün ortasına odaklayarak ışığı en kısık ayara getirerek çektim. Sol üstte biraz ışık sızması fazla gibi geldi ama çok önemli değil belki de normali budur emin değilim. Sizde de durum benzer midir 😁
İPS monitörlerde biraz oluyor genelde
 
Monitör geldi. Fotoğrafı tam monitörün ortasına odaklayarak ışığı en kısık ayara getirerek çektim. Sol üstte biraz ışık sızması fazla gibi geldi ama çok önemli değil belki de normali budur emin değilim. Sizde de durum benzer midir 😁
hocam bana da bugün ulaştı monitör, ölü piksel testinde resimlerdeki gibi bir iz var ne yapmam lazım sizce? ekranin üst kısmında dikkat ederseniz

WhatsApp Image 2026-05-10 at 18.53.50 (1).webpWhatsApp Image 2026-05-10 at 18.53.50.webp
 
hocam bana da bugün ulaştı monitör, ölü piksel testinde resimlerdeki gibi bir iz var ne yapmam lazım sizce? ekranin üst kısmında dikkat ederseniz

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Sadece siyahta mı var hocam bu durum? Yani eğer farklı bir renkte sorun yoksa sizi yormuyorsa çok takılmayacaksanız kullanın derim. Ben mesela o ufak ışık sızmasını dert etmedim. Çünkü sadece siyahta o kadar belirgin bu yüzden çok da önemli değil.
 
Sadece siyahta mı var hocam bu durum? Yani eğer farklı bir renkte sorun yoksa sizi yormuyorsa çok takılmayacaksanız kullanın derim. Ben mesela o ufak ışık sızmasını dert etmedim. Çünkü sadece siyahta o kadar belirgin bu yüzden çok da önemli değil.
Gri renkte var hocam sadece, ışık sızmasıda var gibi daha ona tam bakmadım bu sorunu görünce
 
Bana bu boyutta pivot/dikey desteği sunan bir monitör lazım. 240hz ve üstü. Öneriniz var mı? Yan monitör olarak kullanacağım.
 
Monitör geldi. Fotoğrafı tam monitörün ortasına odaklayarak ışığı en kısık ayara getirerek çektim. Sol üstte biraz ışık sızması fazla gibi geldi ama çok önemli değil belki de normali budur emin değilim. Sizde de durum benzer midir 😁
hocam ekrana kulaklık takıp kullandınız mı şuan kulaklığımı taktım cızırtı sesi geliyor sürekli ve ses alamadım belki sürücü falan ayarlamam gerekiyordur ona bakıyorum şimdi ama boşta cızırtı geliyor sürekli

Düzenleme: ses alabildim ayar yapınca, ama cızırtı devam ediyor
 
Son düzenleme:
Geri
Top