Çözüldü✓ Cpu Yüksek Isılarda Çalışması

evet.Tabi ki yeniledim ama fazla sürmektense az koymayı tercih ettim. Sanırım yeterli gelmedi.
Çarpı şeklinde koysan yeterli.
Bir de soğutma bloğunu işlemci üstüne koyunca mümkün olduğunca hareket ettirmemeye çalış. Bir elinle sabit tutup, diğer elinle vidaları sıkmaya çalış.
 
Dediniz gibi sürdüm.
Ama sıkarken çok dikkat etmedim hareket etti mi etmedi mi!
Şuanki değerler aşağıdaki gibi
 

Ekler

  • Ekran Görüntüsü (10).webp
    Ekran Görüntüsü (10).webp
    66.1 KB · Hit: 7
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,917
Mesajlar
11,071,594
Üyeler
198,007
Son üye
Davetsiz.57
Geri
Top