R 7800x3d İşlemciyle Başladığım Sisteme Nasıl Devam Etmeliyim

Yagizaa

80+
Katılım
21 Mayıs 2026
Mesajlar
24
Reaksiyon skoru
4
AMD Ryzen 7 7800X3D
-Gigabyte B850 Gaming WIFI6 AMD AM5 DDR5 ATX Anakart(İşlemci ve anakartı birlikte 15.500 tl ye aldım 2. El )

-CORSAIR RMe Serisi RM850e 850 Watt 80+ Gold Tam Modüler Güç Kaynağı (CP-9020296-EU) (5.200 tl mediamarktan 18.05.26 tarihinde)

-PATRIOT Viper Elite 5 TUF 48GB (2x24GB) DDR5 6600Mhz CL34 RGB Beyaz Ram ( ikinci el olarak aldım 18.000 tl)

-ZOWIE XL2566K TN 360Hz DyAc⁺™ 24.5 inç Espor Gaming Monitör( 15.000 tl ye aldım ikinci el)
- Asus TUF Gaming VG279QM 27" 1 ms Full HD Pivot IPS 280 Hz ( kendi eski sistemimde kullandığım monitör kaça almıştım hatırlamıyorum)

Yukarıda bilgisini verdiğim elimde mevcut toparladığım bileşenler var.
Bunlara ek 5070 ti, samsung 990 pro 1tb düşünüyorum. Sıvı soğutmada kararsızım ve en son olarak bileşenleri sığdırabileceğim havayı en iyi şekilde devirdaim yapabileceğim kasa önerilerini bekliyorum sizlerden. Yanlış yaptığım komb ettiğim şeyler varda desteğinizi esirgemeyin lütfen. Şimdiden teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
AMD Ryzen 7 7800X3D
-Gigabyte B850 Gaming WIFI6 AMD AM5 DDR5 ATX Anakar
-CORSAIR RMe Serisi RM850e 850 Watt 80+ Gold Tam Modüler Güç Kaynağı (CP-9020296-EU)
-PATRIOT Viper Elite 5 TUF 48GB (2x24GB) DDR5 6600Mhz CL34 RGB Beyaz Ram
-ZOWIE XL2566K TN 360Hz DyAc⁺™ 24.5 inç Espor Gaming Monitör
- Asus TUF Gaming VG279QM 27" 1 ms Full HD Pivot IPS 280 Hz

Yukarıda bilgisini verdiğim elimde mevcut toparladığım bileşenler var.
Bunlara ek 5070 ti, samsung 990 pro 1tb düşünüyorum. Sıvı soğutmada kararsızım ve en son olarak bileşenleri sığdırabileceğim havayı en iyi şekilde devirdaim yapabileceğim kasa önerilerini bekliyorum sizlerden. Yanlış yaptığım komb ettiğim şeyler varda desteğinizi esirgemeyin lütfen. Şimdiden teşekkür ederim
Aldığın fiyatları yanlarında belirt hocam bide iade süren geçti mi geçmedi mi ona göre tavsiye verelim
 
Aldığın fiyatları yanlarında belirt hocam bide iade süren geçti mi geçmedi mi ona göre tavsiye verelim
Düzenlemeyi yaptım ürünlerin çoğunu kktcden temin ettim orada yaşıyorum zaten tanıdık insanlardan test ederek aldım ürünleri garantileri devam etmiyor şu an için ancak ürünlerin çok kullanılmadığını biliyorum
 
Düzenlemeyi yaptım ürünlerin çoğunu kktcden temin ettim orada yaşıyorum zaten tanıdık insanlardan test ederek aldım ürünleri garantileri devam etmiyor şu an için ancak ürünlerin çok kullanılmadığını biliyorum
Hocam aldığın fiyatlar fena durmuyor. Zowie monitörün ederi nedir hiç bilgim yok tabii ki. SSD olarak 990 pro güzel bir ssd fakat çok gereksiz pahalı olduğunu düşünüyorum şu ssd yi düşünebilirsin 2 TB lık bir model indirimde şuan. https://www.itopya.com/lexar-2tb-nq...d464ea000&_sgm_source=28743&_sgm_action=click

Bana 1 TB yeter 2 ye gerek yok içindeki çip en kalitelisi olsun diyorsan https://www.incehesap.com/lexar-nm1...dium=referral&utm_campaign=quickview&v=1.43.3
Gen 5 dramli SM2508 kontrolcülü en üst segment gen 5 lerden biri hocam 990 proyla aynı paradır muhtemelen bunu alabilrisin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5070Ti için yarın gaming gecesini takip et. İncehesapta 22.00 da oluyor. Her hafta 5070Ti geliyor oraya 48 civarına çözersin diye düşünüyorum. Sıvı soğutma olayına gelirsek eğer çok görselliğe önem veren biri değilsen kasada hava soğutma en sağlıklısı olur. Hem daha sorunsuz uzun yıllar kullanırsın hemde geceleri çok daha sessiz bir deneyim sağlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasa olarak ne alsan al hocam önden 3 fanı arkadan 1 tane egzozu olsun kafi. Çok ekstrem fanlı bişey almana gerek yok. Kasa biraz daha görsellik sadece her kasanın airflowu belli derecede güzel zaten. Görselini ve fiyatını beğendiğin bir ürünü alabilirsin kararsız kalırsan buraya linkini atarsın bakarız.
 
Hocam aldığın fiyatlar fena durmuyor. Zowie monitörün ederi nedir hiç bilgim yok tabii ki. SSD olarak 990 pro güzel bir ssd fakat çok gereksiz pahalı olduğunu düşünüyorum şu ssd yi düşünebilirsin 2 TB lık bir model indirimde şuan. https://www.itopya.com/lexar-2tb-nq...d464ea000&_sgm_source=28743&_sgm_action=click

Bana 1 TB yeter 2 ye gerek yok içindeki çip en kalitelisi olsun diyorsan https://www.incehesap.com/lexar-nm1...dium=referral&utm_campaign=quickview&v=1.43.3
Gen 5 dramli SM2508 kontrolcülü en üst segment gen 5 lerden biri hocam 990 proyla aynı paradır muhtemelen bunu alabilrisin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5070Ti için yarın gaming gecesini takip et. İncehesapta 22.00 da oluyor. Her hafta 5070Ti geliyor oraya 48 civarına çözersin diye düşünüyorum. Sıvı soğutma olayına gelirsek eğer çok görselliğe önem veren biri değilsen kasada hava soğutma en sağlıklısı olur. Hem daha sorunsuz uzun yıllar kullanırsın hemde geceleri çok daha sessiz bir deneyim sağlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasa olarak ne alsan al hocam önden 3 fanı arkadan 1 tane egzozu olsun kafi. Çok ekstrem fanlı bişey almana gerek yok. Kasa biraz daha görsellik sadece her kasanın airflowu belli derecede güzel zaten. Görselini ve fiyatını beğendiğin bir ürünü alabilirsin kararsız kalırsan buraya linkini atarsın bakarız.
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
ssd çok güzel gönderdiğiniz ancak şimdi birtane buldum 990 pro 1 tb modeli 99 sağlıklı fiyatı 8 bin tl onu almalımıyım ?
Akşam olmasını bekliyorum uygun fiyatlı hangi model 5070 olursa olsun alayım mı diyorsunuz ?
Soğutma işindede tam anlayamadım kule tipi mi alayım soğutmayı 7800x3d yi soğutur mu acaba emin değilim.
Kasaya gelecek olursam en sona bıraktım onu görsellik hiç önemli değil patates kasası bile olur maksat işimi görsün
 
Hocam kıbrısda parça fiyatları daha mı pahalı? Yoksa bulunması zor mu?
 
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
ssd çok güzel gönderdiğiniz ancak şimdi birtane buldum 990 pro 1 tb modeli 99 sağlıklı fiyatı 8 bin tl onu almalımıyım ?
Akşam olmasını bekliyorum uygun fiyatlı hangi model 5070 olursa olsun alayım mı diyorsunuz ?
Soğutma işindede tam anlayamadım kule tipi mi alayım soğutmayı 7800x3d yi soğutur mu acaba emin değilim.
Kasaya gelecek olursam en sona bıraktım onu görsellik hiç önemli değil patates kasası bile olur maksat işimi görsün
Hocam attığım gen 5 dramli bir ssd 990 prodan çok daha üstün. 8 bin TL verip ikinci el ssd almak ne kadar doğru bilemedim. İlla samsung olsun istiyorsanız 9100 Pro bakın bence ikinci el olarak.
 
Hocam attığım gen 5 dramli bir ssd 990 prodan çok daha üstün. 8 bin TL verip ikinci el ssd almak ne kadar doğru bilemedim. İlla samsung olsun istiyorsanız 9100 Pro bakın bence ikinci el olarak.
Attığın ürün indirime girer mi kovalayım mı yoksa direkt buylayım mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam kıbrısda parça fiyatları daha mı pahalı? Yoksa bulunması zor mu?
Bulunması bi tık zor genelde ürünler varda çok faiş mesela zotac 5070 ti lar 74 den başlıyor burada
 
Attığın ürün indirime girer mi kovalayım mı yoksa direkt buylayım mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bulunması bi tık zor genelde ürünler varda çok faiş mesela zotac 5070 ti lar 74 den başlıyor burada
GAMİng gecesinde indirime girebilir bekle bugun.
 
Lexar NM990 2TB Gen5x4 14000/10000/sn NVMe PCIe M.2 SSD (LNM990X002T-RNNNG)

Geliyor
Hocam aldığın fiyatlar fena durmuyor. Zowie monitörün ederi nedir hiç bilgim yok tabii ki. SSD olarak 990 pro güzel bir ssd fakat çok gereksiz pahalı olduğunu düşünüyorum şu ssd yi düşünebilirsin 2 TB lık bir model indirimde şuan. https://www.itopya.com/lexar-2tb-nq...d464ea000&_sgm_source=28743&_sgm_action=click

Bana 1 TB yeter 2 ye gerek yok içindeki çip en kalitelisi olsun diyorsan https://www.incehesap.com/lexar-nm1...dium=referral&utm_campaign=quickview&v=1.43.3
Gen 5 dramli SM2508 kontrolcülü en üst segment gen 5 lerden biri hocam 990 proyla aynı paradır muhtemelen bunu alabilrisin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5070Ti için yarın gaming gecesini takip et. İncehesapta 22.00 da oluyor. Her hafta 5070Ti geliyor oraya 48 civarına çözersin diye düşünüyorum. Sıvı soğutma olayına gelirsek eğer çok görselliğe önem veren biri değilsen kasada hava soğutma en sağlıklısı olur. Hem daha sorunsuz uzun yıllar kullanırsın hemde geceleri çok daha sessiz bir deneyim sağlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasa olarak ne alsan al hocam önden 3 fanı arkadan 1 tane egzozu olsun kafi. Çok ekstrem fanlı bişey almana gerek yok. Kasa biraz daha görsellik sadece her kasanın airflowu belli derecede güzel zaten. Görselini ve fiyatını beğendiğin bir ürünü alabilirsin kararsız kalırsan buraya linkini atarsın bakarız.
Lexar NM990 2TB Gen5x4 14000/10000/sn NVMe PCIe M.2 SSD (LNM990X002T-RNNNG)
Geliyor gaming gecesine alayım mı sence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

GAMİng gecesinde indirime girebilir bekle bugun.
5080 de geliyor indirime alalım mı boss
 
Lexar NM990 2TB Gen5x4 14000/10000/sn NVMe PCIe M.2 SSD (LNM990X002T-RNNNG)

Geliyor

Lexar NM990 2TB Gen5x4 14000/10000/sn NVMe PCIe M.2 SSD (LNM990X002T-RNNNG)
Geliyor gaming gecesine alayım mı sence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


5080 de geliyor indirime alalım mı boss
lexar nm990ı alma hocam bence. 5080 de öyle aman aman bi indirime girmemiş. Bence daha iyi fırsatlar beklenir.
 
Geri
Top