Portatif Klima Kullanan Var mı?

Marginale

80+ Gold
Katılım
11 Mart 2021
Mesajlar
5,212
Reaksiyon skoru
2,453
Normal klima ile uğraşmak istemiyorum portatif alacağım o yüzden kullanan ve kullandığı üründen memnun olan var mı?
 
Ben kullanıyorum, geçen sene almıştım bu sene henüz kurmadım. En büyük dezavantajı gürültü, bendeki VALS diye bir marka ama çoğu gürültülü bunların.
 
ben araştırdım baya portatif klima hem zahmetli hemde duvar tipi kadar kullanışlı değil. Gürültü seviyesi de haliyle daha fazla. İmkan varsa duvar tipi al geç
 
normal klima şansın varsa tabii ki tercih et ama yok ise alınabilir ama bu buzlu olanlardan değil normal portatif klimalardan ayrıca sesi fazla oluyor haberin olsun
Ben kullanıyorum, geçen sene almıştım bu sene henüz kurmadım. En büyük dezavantajı gürültü, bendeki VALS diye bir marka ama çoğu gürültülü bunların.
ben araştırdım baya portatif klima hem zahmetli hemde duvar tipi kadar kullanışlı değil. Gürültü seviyesi de haliyle daha fazla. İmkan varsa duvar tipi al geç
Bi süredir araştırıyorum sesli diyorlar evet su sesi falanda çok geliyormuş. Klima alma şansım ne yazık ki şu an yok onun yerine başka ne olabilir onu düşünüyorum bende sıcak bakmıyorum portatife, ses seviyesinede bağlı tabii çokta yüksek değilse bi önemi yok benim için.
 
Bi süredir araştırıyorum sesli diyorlar evet su sesi falanda çok geliyormuş. Klima alma şansım ne yazık ki şu an yok onun yerine başka ne olabilir onu düşünüyorum bende sıcak bakmıyorum portatife, ses seviyesinede bağlı tabii çokta yüksek değilse bi önemi yok benim için.
Su sesi yok bende. Soğutması da gayet iyi bendekinde ayrıca ısıtma özelliği de var. Hatta bendekinde su tahliyesine gerek yok kendi buharlaştırabiliyor.
 
Hocam ses şiddeti ne seviyede acaba eğer çok şiddetli ses çıkarmıyorsa yani vantilatörden iyidir.
Vantilatörün 2. seviyesi ayarında falan bendeki. Genel olarak vantilatörden biraz daha sesli ama.
 
Normal klima ile uğraşmak istemiyorum portatif alacağım o yüzden kullanan ve kullandığı üründen memnun olan var mı?
Vantiletörden iyidir ama normal klima ile kıyaslanamaz. Vakum etkisi yüzünden soğutma etkisi klimaya göre aşırı düşük kalıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam ses şiddeti ne seviyede acaba eğer çok şiddetli ses çıkarmıyorsa yani vantilatörden iyidir.
Kompresörün zırıltısı bariz duyuluyor ama abartılacak kadar da değil. Normal klimanın sessizliğine göre kıyaslarsak sesli.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Su sesi yok bende. Soğutması da gayet iyi bendekinde ayrıca ısıtma özelliği de var. Hatta bendekinde su tahliyesine gerek yok kendi buharlaştırabiliyor.
O nasıl bir şeymiş su tahliyesini de mi camdan dışarı veriyorsun onda? Ben tahliye borusunun altına büyük bir kap koyarak halletmiştim o sorunu sabahtan akşama kadar çalışınca kap doluyordu ama düzenli boşaltmak lazım 😅
 
Vantilatörün 2. seviyesi ayarında falan bendeki. Genel olarak vantilatörden biraz daha sesli ama.
Vantiletörden iyidir ama normal klima ile kıyaslanamaz. Vakum etkisi yüzünden soğutma etkisi klimaya göre aşırı düşük kalıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kompresörün zırıltısı bariz duyuluyor ama abartılacak kadar da değil. Normal klimanın sessizliğine göre kıyaslarsak sesli.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


O nasıl bir şeymiş su tahliyesini de mi camdan dışarı veriyorsun onda? Ben tahliye borusunun altına büyük bir kap koyarak halletmiştim o sorunu sabahtan akşama kadar çalışınca kap doluyordu ama düzenli boşaltmak lazım 😅
Tamamdır eyvallah yardımlar için. Vantilatörden de iyi soğutuyordur ama herhalde öyle olsun yeterli 1.5k ya dandik vantilatörler ile ömür geçmez.
 
Tamamdır eyvallah yardımlar için. Vantilatörden de iyi soğutuyordur ama herhalde öyle olsun yeterli 1.5k ya dandik vantilatörler ile ömür geçmez.
Şöyle diyim nemi çektiği için odada ferahlık sağlıyor, önüne geçersen veya havası sana vurursa da çok serin bir hava veriyor vantilatörle alakası yok. Sadece normal klima gibi odanın derecesini uzun süre çalışsa da 2-3 dereceden fazla düşüremiyor vakum etkisinden dolayı dışardaki sıcak havayı sürekli odaya çekiyor çünkü :)
 
Vantiletörden iyidir ama normal klima ile kıyaslanamaz. Vakum etkisi yüzünden soğutma etkisi klimaya göre aşırı düşük kalıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kompresörün zırıltısı bariz duyuluyor ama abartılacak kadar da değil. Normal klimanın sessizliğine göre kıyaslarsak sesli.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


O nasıl bir şeymiş su tahliyesini de mi camdan dışarı veriyorsun onda? Ben tahliye borusunun altına büyük bir kap koyarak halletmiştim o sorunu sabahtan akşama kadar çalışınca kap doluyordu ama düzenli boşaltmak lazım 😅
Motorun olduğu bölüme damlatıp orada motorun sıcaklığıyla buharlaşıp gidiyormuş galiba. Ek olarak Ankara'da çok nem olmadığı için pek su toplamıyor olabilir :D
 
Geri
Top