Bu 2. El Sistem Alınır mı?

bunlar çok f/p değil hocam ekran kartı konusunda b650m olan sistem yine nazaran biraz daha makul a620 anakart için bu paralar saçma 52-55k arasında geçenki gibi peşin fiyatına 6 taksit b650 16 gb 9060xt 7500f combosu denk geliyordu ve psu biraz daha kaliteliydi o yüzden şuan o aralıkta 0 sistem almak mantıklı değil arkadaşın attığı sistemde de laf ettiğim konu birazda ekran kartı vramı 8 çok yetersiz güncelde forza 6 15 vrame yaklaşıyor extreme ayarlarda o işlemci extreme ayarları kaldıracak işlemcide ekran kartında osuruyor biraz sistem
Anladım yorumun sayesinde çok bilgilendim teşekkürler. Benim amacım zaten oyun oynamak değil aslında. Başlangıç olarak lol ve valorant kaldıran bir sistemle başlayıp sonra görüntü anlamında custom yapmak istiyorum. Lcd ekranlı sıvı soğutucu ful cam kasa falan. Yani lolü valoyu ful ayarlarda 150 fps alsa yeterli benim için. Ps5 var çünki bende zaten.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ben özelleştirme yaptım ondan :D
Bende dedim niye böyle oluyor ahshshshshs
 
max 22k hocam alınmaz bence bu paraya
 
Anladım yorumun sayesinde çok bilgilendim teşekkürler. Benim amacım zaten oyun oynamak değil aslında. Başlangıç olarak lol ve valorant kaldıran bir sistemle başlayıp sonra görüntü anlamında custom yapmak istiyorum. Lcd ekranlı sıvı soğutucu ful cam kasa falan. Yani lolü valoyu ful ayarlarda 150 fps alsa yeterli benim için. Ps5 var çünki bende zaten.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bende dedim niye böyle oluyor ahshshshshs
hocam tabi tercih meselesi de içeriği 10-20k edecek bir sisteme 20k sadece görüntü yüklemek çok fuzuli orta görüntüde daha geleceğe dönük bir sistem dizilir o paralarda
 
hocam tabi tercih meselesi de içeriği 10-20k edecek bir sisteme 20k sadece görüntü yüklemek çok fuzuli orta görüntüde daha geleceğe dönük bir sistem dizilir o paralarda
Yok doğru diyorsun zaten. Başlangıçta performans odaklı dizip sonradan yavaş yavaş görüntü için parçalar alıp dizeceğim öyle. Kafamdaki bu şekilde yani. Ama baya bilgilendirdin sağol.
 
Yok doğru diyorsun zaten. Başlangıçta performans odaklı dizip sonradan yavaş yavaş görüntü için parçalar alıp dizeceğim öyle. Kafamdaki bu şekilde yani. Ama baya bilgilendirdin sağol.
faydam dokunduysa ne mutlu bana bu arada kafanda o tarz bir plan varsa şu 38 olan incehesaptaki sistem temel iskelet için değerlendirilebilir ekran kartını bir süre kullanıp en kısa sürede güncellersen iş görür seviyeye gelecektir
 
Vatan bilgisayar karne zamanı fırsat sistemler yapıyor. Şahsen 30 bin liraya 2.el RTX4060 DDR4 sistem almazdım.
 
Toplama hesapladım biraz araştırıp. Hazır sistemlerden daha pahalıya geliyor. Belkide ben uygun fiyatlı bir ilan bulamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Rtx 4060 kurtarır diye düşündüm:( yalnış düşünmüşüm
Hocam 2. el pc alıyorsun sıfırıyla kıyaslama orda 4060 var ama işlemci 12. nesil şuan şöyle düşün şuan adamlar ultra 255 işlşemciye geçti bu artık eskidi 2. eli düşük olması laızm de
 
Geri
Top