2k Asus Mönitör Tavsiyesi

Proxy.

80+
Katılım
6 Temmuz 2024
Mesajlar
38
Reaksiyon skoru
4
Bütçe
14000
Yeni monitör alacağım bütçem 14k en fazla 15k bu mödeli gözüme kestirdim 10bit 240hz 2k ips hdmi ile kullanacağım için 2.1 var ( laptobum var Asus ROG Strix G16 13. Nesil Core i7 13650HX - RTX 4050 - 6 GB - 16 GB - 512 GB) bu özellikleri var bundan kaynaklı terci ediyorum sizin fikirleriniz nelerdir hocam
 
Yok mu şu monitörü bilen duyan, bende buna bakıyorum. Fiyat ve özellikler olarak diğer marka modellerden iyi duruyor. Benim internette redditte filan gördüğüm bazı kişilerde ips glow oluyormuş fazlaca, onun dışında bir problem görmedim
 
sırf asus diye bu paraları bu monitöre vermek bence çok saçma. sırf üstünde asus yazıyor diye görüntüsü vs çok iyi olmuyor diğerlerine göre bilginiz olsun. kendimde benzer seviyede asus monitör kullanıyorum memnun değilim. bu paralara dual mode monitörler alınabilir yada paneli kaliteli olan birsürü 2k 300-240hz mıonitörler var 10k civarına onlarda alınabilir.
 
sırf asus diye bu paraları bu monitöre vermek bence çok saçma. sırf üstünde asus yazıyor diye görüntüsü vs çok iyi olmuyor diğerlerine göre bilginiz olsun. kendimde benzer seviyede asus monitör kullanıyorum memnun değilim. bu paralara dual mode monitörler alınabilir yada paneli kaliteli olan birsürü 2k 300-240hz mıonitörler var 10k civarına onlarda alınabilir.
Marka diyorsunda marka ile alakası nedir? Renk doğruluk oranları vs çok iyi, bu önerdiklerinin hepsinin belli başlı kronik sıkıntıları var 1-2 bin tlden kaçarken daha kötü bir tercih yapmak iyi bir seçim değil.
Başlangıç seviyesi Dual mode monitörlerin hepsi sıkıntılı. KTC ben tercih etmem daha türkiyede desteği yaygın değil. Önerdiğin tek iyi monitör AOC ama onda da bu Asus kağıt üstünde daha iyi kalıyor. Bu Asus'un kullanıcı yorumları fazla olsa hiç düşünmeden alınır. Çünkü gene yazılım, renk, vs bir çok alanda çok üstün.
 
Marka diyorsunda marka ile alakası nedir? Renk doğruluk oranları vs çok iyi, bu önerdiklerinin hepsinin belli başlı kronik sıkıntıları var 1-2 bin tlden kaçarken daha kötü bir tercih yapmak iyi bir seçim değil.
Başlangıç seviyesi Dual mode monitörlerin hepsi sıkıntılı. KTC ben tercih etmem daha türkiyede desteği yaygın değil. Önerdiğin tek iyi monitör AOC ama onda da bu Asus kağıt üstünde daha iyi kalıyor. Bu Asus'un kullanıcı yorumları fazla olsa hiç düşünmeden alınır. Çünkü gene yazılım, renk, vs bir çok alanda çok üstün.
genelde bu şekilde monitörleri marka takıntısı vs olanlar aldığı için markasına değindim. oysa her marka her üründe farklı paneli kullandığı için markaya göre değilde üründen ürüne değerlendirmek gerekiyor çoğu zaman. bahsettiğiniz özelliklerde dediğiniz gibi kağıt üzerindeki veriler ve onlar çoğu zaman doğru olmuyor zaten insanların her ürünü aldıktan sonra belirli aletlerle vs test yapmasının sebibi de bu gerçek değerlerini görmek. ayrıca 1-2 bin fazla veririm demişsiniz bu çoğu kişiye göre bütçe meselesi ki bütçe ile ilgili bi probleminiz yüksa 4-5 lira daha ekleyip oled de alabiliyorsunuz o zaman tamamen beklentilerinizi karşılar renkler açısından :D. ek olarakta bu attığımürünleri forumda birçok kişi kullanıyordur ve çoğununda memnun olduğunu düşünüyorum. kötü yorumları zaten yeterince sayıda yorum yapılan her üründe bulabilirsiniz bu çok normal.
 
Yok mu şu monitörü bilen duyan, bende buna bakıyorum. Fiyat ve özellikler olarak diğer marka modellerden iyi duruyor. Benim internette redditte filan gördüğüm bazı kişilerde ips glow oluyormuş fazlaca, onun dışında bir problem görmedim
bende buna bakıyorum bulabildiniz mi kullanan birini ya da video vs
 
Geri
Top