Yeterli gelmez muhtemelen ama denemekten zarar gelmez hocam. 75 78 civarlarında tutabiliyorsa kullan.7800x3d işlemci aldim sogutucu olarak thermalright assasin x 120 refined se var 4 bakir borulu bu sogutucu bu islemciye yeter mi curve optimizer yapip kullanacagim islemciyi daha az isinmasi icin
sadece oyun oynayacaksan yeterli, curve ile kullanırsın. gaming gecesi indirimine 1300-1400'e iyi soğutucu geliyor ona da bakabilirsinsorun su hic param yok 2-3 ay idare edicem bu sogutucuyla napalm
Hayır, oyunlarda idare etse de genel kullanımda ucu ucuna yeter ya da yetersiz kalır.7800x3d işlemci aldim sogutucu olarak thermalright assasin x 120 refined se var 4 bakir borulu bu sogutucu bu islemciye yeter mi curve optimizer yapip kullanacagim islemciyi daha az isinmasi icin
allah allah ya benim r5 5600 120w cekiyordu yetiyoruu bunada yeter diye dusundumHayır, oyunlarda idare etse de genel kullanımda ucu ucuna yeter ya da yetersiz kalır.
Oyunlarda anlık sıcaklık sıçramalarından ve fan sesinden rahatsız olmak istemiyorsan, bütçen elverdiğinde en azından çift kuleli Thermalright Peerless Assassin 120 veya Phantom Spirit 120 gibi bir modele geçmeni öneririm.
7800x3d mımarısınden dolayı yeni 9800x3d den daha cok ısınıyor diye bılıyorum. Zen4te cekırdklerle sogutucu arasında x3d v cache denen zımbırtı da oldugu ıcın sogutucu cekırdeklerden uzak kalıyordu. Sonrakı nesılde tam tersını yaptılar fekırdekler dırek sogutucunun altında kalıyor. Bu sebeple 7800x3dye bıraz daha ıyı bısey alınabılır. Gecen mesela cıft kule sogutucu segoteptı sanırım ınceghesap gamıng gecesınde 1300lere dusmustu.allah allah ya benim r5 5600 120w cekiyordu yetiyoruu bunada yeter diye dusundum