7800x3dye Thermalright Assasin Refined 120 Se Yeterli Midir

mxhammedz

80+
Katılım
27 Eylül 2023
Mesajlar
64
Reaksiyon skoru
9
7800x3d işlemci aldim sogutucu olarak thermalright assasin x 120 refined se var 4 bakir borulu bu sogutucu bu islemciye yeter mi curve optimizer yapip kullanacagim islemciyi daha az isinmasi icin
 
7800x3d işlemci aldim sogutucu olarak thermalright assasin x 120 refined se var 4 bakir borulu bu sogutucu bu islemciye yeter mi curve optimizer yapip kullanacagim islemciyi daha az isinmasi icin
Yeterli gelmez muhtemelen ama denemekten zarar gelmez hocam. 75 78 civarlarında tutabiliyorsa kullan.
 
kotu oldu ya olmazsa undervolt yaparim napalim cebimde 5 kurus para kalmadi sogutucu alamam
 
Çok para vermeyeyim diyorsan 2. el almaya bak. 1000tl'ye çift kule bulunabiliyor biraz bakarsan.
 
sorun su hic param yok 2-3 ay idare edicem bu sogutucuyla napalm
 
sorun su hic param yok 2-3 ay idare edicem bu sogutucuyla napalm
sadece oyun oynayacaksan yeterli, curve ile kullanırsın. gaming gecesi indirimine 1300-1400'e iyi soğutucu geliyor ona da bakabilirsin
 
7800x3d işlemci aldim sogutucu olarak thermalright assasin x 120 refined se var 4 bakir borulu bu sogutucu bu islemciye yeter mi curve optimizer yapip kullanacagim islemciyi daha az isinmasi icin
Hayır, oyunlarda idare etse de genel kullanımda ucu ucuna yeter ya da yetersiz kalır.
Oyunlarda anlık sıcaklık sıçramalarından ve fan sesinden rahatsız olmak istemiyorsan, bütçen elverdiğinde en azından çift kuleli Thermalright Peerless Assassin 120 veya Phantom Spirit 120 gibi bir modele geçmeni öneririm.
 
Hayır, oyunlarda idare etse de genel kullanımda ucu ucuna yeter ya da yetersiz kalır.
Oyunlarda anlık sıcaklık sıçramalarından ve fan sesinden rahatsız olmak istemiyorsan, bütçen elverdiğinde en azından çift kuleli Thermalright Peerless Assassin 120 veya Phantom Spirit 120 gibi bir modele geçmeni öneririm.
allah allah ya benim r5 5600 120w cekiyordu yetiyoruu bunada yeter diye dusundum
 
Msi corefrozr AA13 var 7800x3d ile en fazla 75 dereceyi gördüm 1 haftada curve falan da yapmadım daha
 
allah allah ya benim r5 5600 120w cekiyordu yetiyoruu bunada yeter diye dusundum
7800x3d mımarısınden dolayı yeni 9800x3d den daha cok ısınıyor diye bılıyorum. Zen4te cekırdklerle sogutucu arasında x3d v cache denen zımbırtı da oldugu ıcın sogutucu cekırdeklerden uzak kalıyordu. Sonrakı nesılde tam tersını yaptılar fekırdekler dırek sogutucunun altında kalıyor. Bu sebeple 7800x3dye bıraz daha ıyı bısey alınabılır. Gecen mesela cıft kule sogutucu segoteptı sanırım ınceghesap gamıng gecesınde 1300lere dusmustu.
 
Geri
Top