MSI Mag Coreliquid I360 White [4879tl] Son 1 Yılın En Düşük Fiyatı

Katılım
9 Kasım 2022
Mesajlar
182
Reaksiyon skoru
74
beyaz sistem dizmek isteyenler için güzel soğutucu idefix kodunuz varsa 300 lira indirimle öyle alarak daha da ucuza alabilirsiniz


 
beyaz sistem dizmek isteyenler için güzel soğutucu idefix kodunuz varsa 300 lira indirimle öyle alarak daha da ucuza alabilirsiniz


herhalde iyi bir hava sogutma yerine bu şekil bir 360 alacam. İnsan pompasıdır bilmemneyidir tereddüt ediyor. Uzun yıllar sorunsuz araştırma yapmadan kullanmak istiyorum senede 1 macun deişirim. Bunların ömrü nasıldır :)
 
herhalde iyi bir hava sogutma yerine bu şekil bir 360 alacam. İnsan pompasıdır bilmemneyidir tereddüt ediyor. Uzun yıllar sorunsuz araştırma yapmadan kullanmak istiyorum senede 1 macun deişirim. Bunların ömrü nasıldır :)
Nzxt kraken x53 kullandım 5 sene oluyor 1 kere macun değişimi yapmadım bunda da yapmam gibi idefixden aldım 5 sene sorunsuz götürür diye düşünüyorum kullanıma bağlı olarak değişir süre tabi
 
kullanıp deneyen biri olarak biraz daha fiyatının düşmesi gerekiyor diyebilirim. bu fiyat bu soğutucuya bir tık fazla gibi.
 
Yani son 1 yılın en düşük fiyatı gene de pahalı bir tık 3000-4000 arası olsa iyi olurmuş.
 
Son düzenleme:
Nzxt kraken x53 kullandım 5 sene oluyor 1 kere macun değişimi yapmadım bunda da yapmam gibi idefixden aldım 5 sene sorunsuz götürür diye düşünüyorum kullanıma bağlı olarak değişir süre tabi
hocam pompa bilmemne sorunu diyolar sıvı soğutmalarda.. Bu yüzden işkilleniyorum ne diyorsun
 
Hocam 240r ve 360r serisinde bu sorun vardı ama bundan öyle şikayet görmedim ben msı zaten eski seriyi geri çağırıp üretimden kaldırdı sıkıntı yok yani
yok hocam genel olarak sordum ben. Zaten beyaz almıcamda mesela artctic asus msi gibi bi markalardan alsam iyi modellerinden genel olarak
 
yok hocam genel olarak sordum ben. Zaten beyaz almıcamda mesela artctic asus msi gibi bi markalardan alsam iyi modellerinden genel olarak
Sogutucu denince zaten arctic liquid nzxt lian li galahad corsair icue falan gelir itopyada corsair modeli 4500 liraya düşmüştü hemen yediler ama
 
3500 civarlarına çok kez satıldı en düşük fiyat filan değil
 
3500 civarlarına çok kez satıldı en düşük fiyat filan değil
Tebilionda ilk çıktıgında 3000 e siyahı satıdı sonrada 3800 gene siyah modeli satıldı ondan sonra da öyle bir indirim olmadı oda en erken 5 6 ay öncesi bir tarih
 
Geri
Top