🔥İndirim MSI Mag X870e Gaming Max Wi-Fi AMD Am5 Ddr5 Atx Anakart 12.332 TL

asrock x870 pro rs wifiyi satıp alıyımmı bunu yanna sorunundan ötürü
 

Patriot 16GB Viper Venom EXPO 6000mhz CL30 DDR5 Ram

Hocam şu model supported ramlerde yok ama hypnix kullanıyor mesela böyle olunca da sorun yaratıyor mu?
Anakartın qvl list'inde olmayan ramlerin %95i sorunsuz çalışır. Ben son 3 anakartımıda kendi qvl listinde yer almayan ram ile sorunsuz kullanabildim expo açarak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

asrock x870 pro rs wifiyi satıp alıyımmı bunu yanna sorunundan ötürü
Anakartin biosunu guncellediysen zaten bir sorun olmaz
 
abi şakamı ya rog b850e 15 bine aldım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Neyseki 14+2+1 miş yoksa kalpten gdiicektim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

60 amper
Rog B850-E bundan 2 gömlek daha üstün be hocam :)
 
Rog B850-E bundan 2 gömlek daha üstün be hocam :)
aradaki fiyat farkına değer mi ? , 2022 de çıkan x 670 p ile aralarındaki teknoloji farkı , fiyat farkı kadar büyük değil

 
aradaki fiyat farkına değer mi ? , 2022 de çıkan x 670 p ile aralarındaki teknoloji farkı , fiyat farkı kadar büyük değil

Hocam her şeye aradaki fiyata değer mi diye bakmamak lazım. Bazı insan markaya direk veriyor parayı. Bugün Rog Strix 5070Ti 70 80k ya satılıyor. Değermi tabii ki değmez. 5080 parasına niye 5070ti alasın veya 5080 astral 100 110k ne kadar değer gram değmez ama ful asus sistem ful msi sistem tarzı takılan insanlar oluyor. Veya lian li fanlar ekranlı sıvı soğutmalar hangisi parasına değiyor ki. Ben garipsemiyorum artık demekki adamın parası varmış diyorum. F P sistem topluyorsam şahsen prime b650m-K alıp geçerim fazlası lüks. Bugün 2 den fazla ssd kullanan pek insan yoktur çoğu insanı üzmez.
 
Hocam her şeye aradaki fiyata değer mi diye bakmamak lazım. Bazı insan markaya direk veriyor parayı. Bugün Rog Strix 5070Ti 70 80k ya satılıyor. Değermi tabii ki değmez. 5080 parasına niye 5070ti alasın veya 5080 astral 100 110k ne kadar değer gram değmez ama ful asus sistem ful msi sistem tarzı takılan insanlar oluyor. Veya lian li fanlar ekranlı sıvı soğutmalar hangisi parasına değiyor ki. Ben garipsemiyorum artık demekki adamın parası varmış diyorum. F P sistem topluyorsam şahsen prime b650m-K alıp geçerim fazlası lüks. Bugün 2 den fazla ssd kullanan pek insan yoktur çoğu insanı üzmez.
dediğine katılıyorum ama iş verdiğin paraya değmesine bakıyorum ben
 
Tam olarak hangi konuda X870E gaming max modelinin Rog Strix B850 e den daha üstün olduğunu düşünüyosun ?
Asıl soru bu değil sen B850 nin X870e den 2 gömlek olduğunu nasıl düşünüyorsun doğru soru bu
 

Ekler

  • anakart kıyaslaması.webp
    anakart kıyaslaması.webp
    23.3 KB · Hit: 39
Geri
Top