harbiden bi tane cs youtuber ı vardı pc ile uğraşırken vefat etmiştineden 5 kere carpılınca konu açma gereği duydun? ilkte ne düşündün yani 1 kereden bir şey olmaz mı dedin.. aman dikkat et şakaya gelmez.
şakaya gelmez hocam bu işler. iyi güzel konusuyoruz ama arkadaşı uyarmak lazım.harbiden bi tane cs youtuber ı vardı pc ile uğraşırken vefat etmişti
şakaya gelmez hocam bu işler. iyi güzel konusuyoruz ama arkadaşı uyarmak lazım.
hangi youtuber?
şakaya gelmez hocam bu işler. iyi güzel konusuyoruz ama arkadaşı uyarmak lazım.
hangi youtuber?
![]()
Cat Below
CS2 haberleri ve güncellemelerinden anında haberdar olmak, CS2 topluluğuna destek olmak için kanalımızı takip edebilir, bize destek olabilirsiniz. Soru ve önerileriniz için mail ve discord hesabımızdan bize ulaşmaktan çekinmeyin. İletişim/Contact: [email protected] Videolarımı izinsiz...www.youtube.com
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
![]()
Bilgisayarını tamir ederken akıma kapılıp öldü | NTV Haber
Konya'nın Seydişehir ilçesinde, bilgisayarını tamir eden 22 yaşındaki İsmet Koç, elektrik akımına kapılıp yaşamını yitirdi.www.ntv.com.tr
Allah rahmet eylesin.![]()
Cat Below
CS2 haberleri ve güncellemelerinden anında haberdar olmak, CS2 topluluğuna destek olmak için kanalımızı takip edebilir, bize destek olabilirsiniz. Soru ve önerileriniz için mail ve discord hesabımızdan bize ulaşmaktan çekinmeyin. İletişim/Contact: [email protected] Videolarımı izinsiz...www.youtube.com
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
![]()
Bilgisayarını tamir ederken akıma kapılıp öldü | NTV Haber
Konya'nın Seydişehir ilçesinde, bilgisayarını tamir eden 22 yaşındaki İsmet Koç, elektrik akımına kapılıp yaşamını yitirdi.www.ntv.com.tr
Onun bununla alakası yok. Bulk kapasitörlere değdiğinden dolayı vefat etti o kişi. Konu sahibi sadece dış kasaya deyiyor. Birkaç miliamperlik bir şey vardır. Bulk kapasitörde ise 390V bulunuyor. Ben deydim, iyi olmamıştı.harbiden bi tane cs youtuber ı vardı pc ile uğraşırken vefat etmişti
fişi çekmeden mi kapasitörlere değmiş?Onun bununla alakası yok. Bulk kapasitörlere değdiğinden dolayı vefat etti o kişi. Konu sahibi sadece dış kasaya deyiyor. Birkaç miliamperlik bir şey vardır. Bulk kapasitörde ise 390V bulunuyor. Ben deydim, iyi olmamıştı.
Fişi çekmeniz bir şeyi değiştirmiyor. Bulk kapasitörler pil gibi enerji depoluyor. Bleeder resistorler boşaltana kadar da ciddi miktarda enerji kalıyor içerisinde. 400V civarı APFC'li güç kaynakları için. Eğer deyip akım kalpten geçmeyi başarırsa, bir de kalpte sıkıntı zaten varsa sıkıntılı.fişi çekmeden mi kapasitörlere değmiş?
geçmiş olsun hocam kalbine bir şey olmamış sanırım da yanık falan oldu mu elinde?Fişi çekmeniz bir şeyi değiştirmiyor. Bulk kapasitörler pil gibi enerji depoluyor. Bleeder resistorler boşaltana kadar da ciddi miktarda enerji kalıyor içerisinde. 400V civarı APFC'li güç kaynakları için. Eğer deyip akım kalpten geçmeyi başarırsa, bir de kalpte sıkıntı zaten varsa sıkıntılı.
Alıntıyı görüntüle
Ben 380V civarıyla çarpıldım. Bleeder Resistörler ninem gibi saniyede 1V falan boşaltıyordu. Ben Discrage IC falan var diye içerisinde enerji yoktur sanmıştım.
ha anladım psu yu kapattıktan sonra biraz beklmek lazım tamir için yani demi;? geçmiş olsun bu aradaFişi çekmeniz bir şeyi değiştirmiyor. Bulk kapasitörler pil gibi enerji depoluyor. Bleeder resistorler boşaltana kadar da ciddi miktarda enerji kalıyor içerisinde. 400V civarı APFC'li güç kaynakları için. Eğer deyip akım kalpten geçmeyi başarırsa, bir de kalpte sıkıntı zaten varsa sıkıntılı.
Alıntıyı görüntüle
Ben 380V civarıyla çarpıldım. Bleeder Resistörler ninem gibi saniyede 1V falan boşaltıyordu. Ben Discrage IC falan var diye içerisinde enerji yoktur sanmıştım.
beklemek de yetmiyor genelde manuel olarak boşaltmak lazım ampul vb. elektrik harcayan bir şeyleha anladım psu yu kapattıktan sonra biraz beklmek lazım tamir için yani demi;? geçmiş olsun bu arada
bende elektronik dersinde 3 bacaklı bir devre lemanını yakmıştım yanlışlıkla baş parmağıma değdi o bölge çok acımıştı 2 gün geçmemişti acısı Allahtan sadece dokunup çektimgeçmiş olsun hocam kalbine bir şey olmamış sanırım da yanık falan oldu mu elinde?