Uzay Montaj Pc Elektrik Çarpıyor Yardım Lütfen

neden 5 kere carpılınca konu açma gereği duydun? ilkte ne düşündün yani 1 kereden bir şey olmaz mı dedin.. aman dikkat et şakaya gelmez.
 
neden 5 kere carpılınca konu açma gereği duydun? ilkte ne düşündün yani 1 kereden bir şey olmaz mı dedin.. aman dikkat et şakaya gelmez.
harbiden bi tane cs youtuber ı vardı pc ile uğraşırken vefat etmişti
 
şakaya gelmez hocam bu işler. iyi güzel konusuyoruz ama arkadaşı uyarmak lazım.
hangi youtuber?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şakaya gelmez hocam bu işler. iyi güzel konusuyoruz ama arkadaşı uyarmak lazım.
hangi youtuber?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: umix
yeni öğrendim ben de Allah rahmet eylesin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


 
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Allah rahmet eylesin.
 
harbiden bi tane cs youtuber ı vardı pc ile uğraşırken vefat etmişti
Onun bununla alakası yok. Bulk kapasitörlere değdiğinden dolayı vefat etti o kişi. Konu sahibi sadece dış kasaya deyiyor. Birkaç miliamperlik bir şey vardır. Bulk kapasitörde ise 390V bulunuyor. Ben deydim, iyi olmamıştı.
 
Onun bununla alakası yok. Bulk kapasitörlere değdiğinden dolayı vefat etti o kişi. Konu sahibi sadece dış kasaya deyiyor. Birkaç miliamperlik bir şey vardır. Bulk kapasitörde ise 390V bulunuyor. Ben deydim, iyi olmamıştı.
fişi çekmeden mi kapasitörlere değmiş?
 
fişi çekmeden mi kapasitörlere değmiş?
Fişi çekmeniz bir şeyi değiştirmiyor. Bulk kapasitörler pil gibi enerji depoluyor. Bleeder resistorler boşaltana kadar da ciddi miktarda enerji kalıyor içerisinde. 400V civarı APFC'li güç kaynakları için. Eğer deyip akım kalpten geçmeyi başarırsa, bir de kalpte sıkıntı zaten varsa sıkıntılı.

1781107991504.webp


Ben 380V civarıyla çarpıldım. Bleeder Resistörler ninem gibi saniyede 1V falan boşaltıyordu. Ben Discrage IC falan var diye içerisinde enerji yoktur sanmıştım.
 
Fişi çekmeniz bir şeyi değiştirmiyor. Bulk kapasitörler pil gibi enerji depoluyor. Bleeder resistorler boşaltana kadar da ciddi miktarda enerji kalıyor içerisinde. 400V civarı APFC'li güç kaynakları için. Eğer deyip akım kalpten geçmeyi başarırsa, bir de kalpte sıkıntı zaten varsa sıkıntılı.

Alıntıyı görüntüle

Ben 380V civarıyla çarpıldım. Bleeder Resistörler ninem gibi saniyede 1V falan boşaltıyordu. Ben Discrage IC falan var diye içerisinde enerji yoktur sanmıştım.
geçmiş olsun hocam kalbine bir şey olmamış sanırım da yanık falan oldu mu elinde?
 
Fişi çekmeniz bir şeyi değiştirmiyor. Bulk kapasitörler pil gibi enerji depoluyor. Bleeder resistorler boşaltana kadar da ciddi miktarda enerji kalıyor içerisinde. 400V civarı APFC'li güç kaynakları için. Eğer deyip akım kalpten geçmeyi başarırsa, bir de kalpte sıkıntı zaten varsa sıkıntılı.

Alıntıyı görüntüle

Ben 380V civarıyla çarpıldım. Bleeder Resistörler ninem gibi saniyede 1V falan boşaltıyordu. Ben Discrage IC falan var diye içerisinde enerji yoktur sanmıştım.
ha anladım psu yu kapattıktan sonra biraz beklmek lazım tamir için yani demi;? geçmiş olsun bu arada
 
ha anladım psu yu kapattıktan sonra biraz beklmek lazım tamir için yani demi;? geçmiş olsun bu arada
beklemek de yetmiyor genelde manuel olarak boşaltmak lazım ampul vb. elektrik harcayan bir şeyle
 
geçmiş olsun hocam kalbine bir şey olmamış sanırım da yanık falan oldu mu elinde?
bende elektronik dersinde 3 bacaklı bir devre lemanını yakmıştım yanlışlıkla baş parmağıma değdi o bölge çok acımıştı 2 gün geçmemişti acısı Allahtan sadece dokunup çektim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,039
Mesajlar
11,083,630
Üyeler
198,229
Son üye
treckery
Geri
Top