250cc Başlangıç Motoru Tavsiyesi

teşekkürler bajaj sıfır alınmaz diye düşünüyor musunuz. taksitle sıfır almak mantıklı geliyor ama kimi 2. eller de çok temiz ve uygun
Sıfır asla alınmaz. Cf de Bajaj da sıfır alanlar %40-50 zararda satıyor.
Motorun sıfırı 200k 1 sene kullanınca 2. el satar fiyatı 120-130k oluyor ve satmak icin yine bekliyorsun yaz başında anca bu paraya satabiliyorsun.
O yüzden hocam hem motoru öğreneceğin icin hemde tecrüben yok kaliteli mi değil mi çok anlamazsın en dip fiyattan istediğini al 2. el olarak istersen uçurumdan yuvarla.
 
merhaba başlıkta belirttiğim gibi bir motor arayışındayım. tavsiyeler için biraz kendimden bahsetmek istiyorum. 27 yaşındayım, 180 cm 85 kiloyum. 8 yıldır araba tecrübem var şehir içi-şehir dışı, trafiği okumada iyi olduğumu düşünüyorum, bunları cc tavsiyesi için belirtmek istedim. bunun haricinde yaklaşık 3 yıldır da e-scooter sürüyorum, motorun yerini tutmayacaktır ama trafikte 2 teker tecrübem de var diyebilirim bu açıdan. birkaç kez de vitessiz motor sürmüşlüğüm var ama genel olarak motor tecrübem yok desem yeridir. yıllardır motor videoları izlerim zafer akçay vb yani hiçbir şey bilmiyorum diyemem. ilk tecrübem olacağı için naked bir motor arayışındayım. sıfır mı alsam 2. el mi alsam kararsızım çünkü 2. ellerde taksit vb imkanı oluyor yarısını peşin ödeyip geri kalanı 12 taksit yaptırabiliyoruz. alıp biraz kullanıp satacağımı sanmıyorum uzun süre kullanırım gibi geliyor, bunun haricinde acaba sıfır 250cc almak yerine 2. el daha yüksek cc alsam mı diye de kararsızım çünkü fiyat olarak aynı seviyede olabiliyorlar. şuan şırnak/cizrede öğretmenlik yapıyorum buradaki servis ağını vb bilmiyorum. memleket sakarya o civarlardan da alıp otobüsle getirebilirim. genellikle şehir içi kullanacağım çok nadir 2-3 saatlik mesafeler vb gideceğim. kısacası kafam çok karışık, tecrübeli arkadaşların bana yol göstermesini istiyorum. hoşuma giden modeller svartpilen 250, dominar 250, cb250r. bütcem 250.000 civarı ama çok daha mantıklı seçenekler varsa 300k falan da yapabilirim. umarım kendimi ifade edebilmişimdir şimdiden teşekkürler.
Merhabalar dediklerinizi göze alarak size en hitap eden motor. HONDA CB250R olacaktır. Masarfsız servis imkanı parça ucuzluğu tecrübesizlerin sürebileceği ve hafif bir motordur. Size tavsiyem 2023 2024 modeline bakın zaten son üretimi 24 yılı. 2 el olarak hem satarken sizi zorlamaz. Mekanik zaten HONDA
 
Sıfır asla alınmaz. Cf de Bajaj da sıfır alanlar %40-50 zararda satıyor.
Motorun sıfırı 200k 1 sene kullanınca 2. el satar fiyatı 120-130k oluyor ve satmak icin yine bekliyorsun yaz başında anca bu paraya satabiliyorsun.
O yüzden hocam hem motoru öğreneceğin icin hemde tecrüben yok kaliteli mi değil mi çok anlamazsın en dip fiyattan istediğini al 2. el olarak istersen uçurumdan yuvarla.
cevap için teşekkürler.
Merhabalar dediklerinizi göze alarak size en hitap eden motor. HONDA CB250R olacaktır. Masarfsız servis imkanı parça ucuzluğu tecrübesizlerin sürebileceği ve hafif bir motordur. Size tavsiyem 2023 2024 modeline bakın zaten son üretimi 24 yılı. 2 el olarak hem satarken sizi zorlamaz. Mekanik zaten HONDA
kafama çok yatıyor benim de bakalım.
 
Hocam dominar 250 genel anlamda çok sorunsuz bir motorsiklet. Oluşan sorunlarda düzeltilebiliyor yedek parça sıkıntısı yok ve genelde makul. Ben 3 senedir kullanıyorum çok memnunum. Tabi bütçen varsa mt25 en iyi seçenek ama o fiyatı vermek mantıksız ve yine bajajda çok temiz durumda dominar 400 de alabilirsin . Çok şeihr için kullanıyorsan dominar 400 biraz ağır.

Mt 25 seçeneğini cb 250r dan önce tutmalısın fiyatları çok mantıksız ama şırnakda yüksek cc de sorun yaşaman muhtemel.
 
Son düzenleme:
alakası yok ama ekleyeyim yüksek cc motorsiklet alacaksan ve büyük şehirde yaşamıyorsan önce ustanı bul sonra motorsikletini al yoksa en ufak sorunda motorsikleti mahvedebiliyorlar.
 
Hocam dominar 250 genel anlamda çok sorunsuz bir motorsiklet. Oluşan sorunlarda düzeltilebiliyor yedek parça sıkıntısı yok ve genelde makul. Ben 3 senedir kullanıyorum çok memnunum. Tabi bütçen varsa mt25 en iyi seçenek ama o fiyatı vermek mantıksız ve yine bajajda çok temiz durumda dominar 400 de alabilirsin . Çok şeihr için kullanıyorsan dominar 400 biraz ağır.

Mt 25 seçeneğini cb 250r dan önce tutmalısın fiyatları çok mantıksız ama şırnakda yüksek cc de sorun yaşaman muhtemel.
şehir içi kullanım yoğun olacak dar sokaklar vb de var o yüzden cb250r 2023 veya 2024 model bakıyorum şimdilik. cb250r için daha sorunsuz diyorlar mt25e göre.
 
şehir içi kullanım yoğun olacak dar sokaklar vb de var o yüzden cb250r 2023 veya 2024 model bakıyorum şimdilik. cb250r için daha sorunsuz diyorlar mt25e göre.
Mt 25 nispeten daha sorunsuz ve parça anlamında 10 kat daha bolve bariz şekilde güçlü , ayrıca honda servisi her yerde bulunmuyor o konuya bakmanı öneririm. Şırnakta servis vardsa honda da güzel tabii ki.
 
Geri
Top