Teknik Servis Bilgisayarımdan Gta 5 Oynuyor

Tamam test yapıyorlar işte
Anladım, umarım test yapıyorlardır. Aslında ben CS2 de sorun yaşamıştım ama pc de gta 5 yüklüydü. CS silmiştim. Kızdığım nokta beni 1 haftadır hiç bilgilendirmemeleri, aradığımda ise bize trendyol üzerinden ulaşın diyorlar sürekli ve hiçbir bilgi vermiyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adama anahtarı kilidi vermişsin, kimlik numaranı da vereydin de tam olsaydı. Sorun sende gibi
Ne yapmalıyım ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben bu bilgisayarı formatlayıp içine sadece oyun ve ders notlarımı yükleyip göndermiştim. Çünkü format attım ama yine aynı sorunu yaşadım. Bu yüzden gönderdim
 
Anladım, umarım test yapıyorlardır. Aslında ben CS2 de sorun yaşamıştım ama pc de gta 5 yüklüydü. CS silmiştim. Kızdığım nokta beni 1 haftadır hiç bilgilendirmemeleri, aradığımda ise bize trendyol üzerinden ulaşın diyorlar sürekli ve hiçbir bilgi vermiyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ne yapmalıyım ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben bu bilgisayarı formatlayıp içine sadece oyun ve ders notlarımı yükleyip göndermiştim. Çünkü format attım ama yine aynı sorunu yaşadım. Bu yüzden gönderdim
Aldığın firmayla iletişime geçsene onlardan bilgi al direkt
 
Merhaba arkadaşlar bilgisayarımdaki bir sorundan ötürü 1 hafta önce trendyol üzerinden iade ettim. İade ederken sorunumu, iletişim bilgilerimi ve bilgisayarın şifresini yazmıştım. Ürünü betaplus satıcısından almıştım ve bana bilgi verilmeden bilgisayarım ile oynuyorlar. Trendyol ile şimdi iletişime geçtim ve satıcıya e-mail attılar. Ne yapmalıyım ?
Hocam resmiyeti tınlamazsak bana göre tek suçlu sensin hem iadeye yolluyorsun hem PC yi sıfırlamadan şifreni falan yazıp yolluyorsun. Sıfırlarsın cihazı sorunu yazmak zorunda bile değilsin he istersen yazar yolların neden böyle bişi yaptın ki
 
Aldığın firmayla iletişime geçsene onlardan bilgi al direkt
Aradım şu an robot çıkıp mesai saatleri dışıdır diyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam resmiyeti tınlamazsak bana göre tek suçlu sensin hem iadeye yolluyorsun hem PC yi sıfırlamadan şifreni falan yazıp yolluyorsun. Sıfırlarsın cihazı sorunu yazmak zorunda bile değilsin he istersen yazar yolların neden böyle bişi yaptın ki
Çünkü trendyoldan iade ederken temsilci bana sorunu bir kağıda yazmamı, bilgisayarı kutulu ve erişime açık olması gerektiğini söyledi.
 
Kanka bu saatte açık olmaz zaten gündüz ara görüş söyle derdini test için yapıyorlardır muhtemelen ama sen bilgileri vermen yanlış olmuş hesaplardan çıkman lazımdı
sadece oyun hesapları var onları da guardla korunuyor. Şifrelerini değiştirmeyi düşünüyorum. Başka ne yapacağımı bilmiyorum.
 
Aradım şu an robot çıkıp mesai saatleri dışıdır diyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Çünkü trendyoldan iade ederken temsilci bana sorunu bir kağıda yazmamı, bilgisayarı kutulu ve erişime açık olması gerektiğini söyledi.
Dostum öyle dese bilemyine hataların var Steam hesabından çıkabilir Microsoft hesabından çıkıp PC yi şifresiz gönderebilirdin. Bırak kendileri bi Steam hesabına girip nasıl test edeceğini düşünsün sorunun çözülmezse iade edersin biter gider. İade ile servise göndermekte farklı şeyler bu arada sen hem iade diyorsun hem servis diyorsun. İade ederken sana birisi sıfırlama derse senin onu dinlemem gerek .
 
Dostum öyle dese bilemyine hataların var Steam hesabından çıkabilir Microsoft hesabından çıkıp PC yi şifresiz gönderebilirdin. Bırak kendileri bi Steam hesabına girip nasıl test edeceğini düşünsün sorunun çözülmezse iade edersin biter gider. İade ile servise göndermekte farklı şeyler bu arada sen hem iade diyorsun hem servis diyorsun. İade ederken sana birisi sıfırlama derse senin onu dinlemem gerek .
Teknik servise gönderdim. Eğer bilgisayar tamir olmazsa iade edecekler
 
Test yapiliyor, gayet normal. Neyini anormal karsiladiniz?
 
Geri
Top