Omeraslan93
80+ Silver
- Katılım
- 24 Haziran 2021
- Mesajlar
- 2,469
- Reaksiyon skoru
- 838
Kuponla 2k ya geliyor. Alayım mı sizce bu bütçeye göre şarjıda uzun gidiyormuş.
Şu an viper mini kullanıyorum o sebeple kucuk olması onemlı degılKullanıyorum memnunum
baya küçük ama onu diyeyim almadan önce boyutlarına iyi bak
Geldi kargom şuanlık elime oturması ve rgbsini beğendim.Birazdan oyunda deneyeceğim 2.4 ghz ileKullanıyorum memnunum
baya küçük ama onu diyeyim almadan önce boyutlarına iyi bak
sonuç nedir a9 plus yerine tercih etmeyi düşünüyorum a9 sorunlu diyorlarGeldi kargom şuanlık elime oturması ve rgbsini beğendim.Birazdan oyunda deneyeceğim 2.4 ghz ile
Şarjı bence iyi gidiyor ve çok hafif bir mouse.13 haziranda kullanamaya başladım her gün kulladım rgb kapalı şekilde şarjı 24 haziranda bitti. Razer Viper mini kabloludan geçtim kalite olarak gayet iyi hiç kopma yapmadı. Pc ye Bt ile bağladım bu arada. Usb ile ps5de kullanıyorum.sonuç nedir a9 plus yerine tercih etmeyi düşünüyorum a9 sorunlu diyorlar
sonuç nedir a9 plus yerine tercih etmeyi düşünüyorum a9 sorunlu diyorlar
şimdilik evetmemnunmusun
kıyak duruyor ama rgbyi hiç sevmiyorum değişiyor değil mişimdilik evet
Evet modları var yazılımda.Ben genelde rgb kapalı kullanıyorumkıyak duruyor ama rgbyi hiç sevmiyorum değişiyor değil mi