🔥İndirim Bahs Rice Cream 800 Gr / 18 Servis (Çikolata/Çilek) 135 TL

Alınmaz berbat tatları boşuna indirimli vermiyorlar
Arkadaşım pirincin kilosu 50-60 lira falan. İçerisine tatlandırıcı koyup patketleyip satıyorlar. 135 lira bile pahalı. Bunun Trendyol komisyonu var 35-40 da ordan gitse adamlar yine bile para kazanıyor ki bu fiyata satıyorlar. İndirim değil yani
 
Arkadaşım pirincin kilosu 50-60 lira falan. İçerisine tatlandırıcı koyup patketleyip satıyorlar. 135 lira bile pahalı. Bunun Trendyol komisyonu var 35-40 da ordan gitse adamlar yine bile para kazanıyor ki bu fiyata satıyorlar. İndirim değil yani
50-60 lira bile değil 25-30tl den alıyorlar dehşet fiyatlara satıyor supplement siteleri.
 
50-60 lira bile değil 25-30tl den alıyorlar dehşet fiyatlara satıyor supplement siteleri.
biliyorum ama bi tık üstünü söylemeyi tercih ediyorum öbür türlü inanmıyorlar çünkü :D ithal pirinci migros bile bi ara kilosunu 35 liradan sattıysa gelişi kaç liradır artık bilemiyorum
 
biliyorum ama bi tık üstünü söylemeyi tercih ediyorum öbür türlü inanmıyorlar çünkü :D ithal pirinci migros bile bi ara kilosunu 35 liradan sattıysa gelişi kaç liradır artık bilemiyorum
Evde yapmak lazımda denedim bir ara makineler dayanmıyor şoktan alıyorum ben pirinç unu kg 90tl ye geliyor
 
Evde yapmak lazımda denedim bir ara makineler dayanmıyor şoktan alıyorum ben pirinç unu kg 90tl ye geliyor
neyle karıştırıp yiyorsun çok yavan olmuyor mu?


bu siteden alırsan daha da uyguna gelir tabi kalitesini bilemem denemek lazım trendyolda da var mağazaları yorumlar iyi gibi

 
Çok tüketiyorsanız alın size ekonomik tarif :D : Pirinç unu, kakao (tercihen farklı bir aroma verici de olabilir), stevia (şekerden 300 kat daha tatlı, kalorisi sıfırdır ve diş sağlığına zararı yok. Şekersiz şeker gibi bir şey)
 
Çok tüketiyorsanız alın size ekonomik tarif :D : Pirinç unu, kakao (tercihen farklı bir aroma verici de olabilir), stevia (şekerden 300 kat daha tatlı, kalorisi sıfırdır ve diş sağlığına zararı yok. Şekersiz şeker gibi bir şey)
tatlandırıcı olarak ne tercih etmeliyiz sukraloz falan da var bu stevia'nın ondan farkı ne mesela ve nerden alabiliriz
 
neyle karıştırıp yiyorsun çok yavan olmuyor mu?


bu siteden alırsan daha da uyguna gelir tabi kalitesini bilemem denemek lazım trendyolda da var mağazaları yorumlar iyi gibi

Çoğu şey aroma veremiyor çok yavan oluyor ama deneme yanılma en kolay ve güzelini oturttum gibi bir kaseye alıp üzerine biraz kaynar su döküp sıcak karıştırıp üzerine süt ekleyip karıştırıyorum üzerine ezdiğim muz püresini ve bal ekliyorum çok çok iyi oluyor.
Attığın linktekine baktım eğer kargo çok pahalı değilse kesin deneyeceğim.
 
Çok tüketiyorsanız alın size ekonomik tarif :D : Pirinç unu, kakao (tercihen farklı bir aroma verici de olabilir), stevia (şekerden 300 kat daha tatlı, kalorisi sıfırdır ve diş sağlığına zararı yok. Şekersiz şeker gibi bir şey)
o zaman maliyetler roket olur pirinç vs bulunuyorda stevia ucuz değil malesef :kekw: hele toz formları fena
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tatlandırıcı olarak ne tercih etmeliyiz sukraloz falan da var bu stevia'nın ondan farkı ne mesela ve nerden alabiliriz
steviayi idrar yolu ile vucuttan direk atarsin
 
tatlandırıcı olarak ne tercih etmeliyiz sukraloz falan da var bu stevia'nın ondan farkı ne mesela ve nerden alabiliriz
Arkadaşın dediği gibi stevia alma sakın stevia berbat bir şey tadında metalik acımsı bir tat var çok kötü ben stevia, eritritol ve sukraloz kullandım şekere en benzeyeni eritritol ama sukralozda güzel eritritolu hanzade marka almıştım sukralozda bir çok yerde satılıyor şeker yerine bu ikisini tavsiye ederim
 
tatlandırıcı olarak ne tercih etmeliyiz sukraloz falan da var bu stevia'nın ondan farkı ne mesela ve nerden alabiliriz
Sukraloz bildiğimiz sofra şekerinin kimyasal yapısı değiştirilerek üretiliyor, şekerden 600 kat daha tatlı. Kalorisi sıfır, ısı direnci yüksek. Tat olarak bizim şekerlere daha yakın. Tat olarak şeker gibi ama yapısı değiştiği için vücut şeker olarak algılamıyor tabi, yapay bir maddedir.

Stevia, stevia bitkisinden üretiliyor. Şekerden 300 kat daha tatlı, kalorisi aynı şekilde sıfır, kimyasal müdahale yok tamamen doğal. Dişe bir zararı yok, diyabet hastaları yaygın kullanıyor, şekere göre biraz daha aromatik, sukraloz sofra şekerine daha yakın. İkisini de ölçülü kullanman lazım. Kekten kahveye kadar her alanda tatlandırıcı olarak kullanımı mümkün. Isı direnci sukraloz kadar değil. 200 300 lira civarına satılıyor herhangi bir alışveriş sitesinde bulursun.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

o zaman maliyetler roket olur pirinç vs bulunuyorda stevia ucuz değil malesef :kekw: hele toz formları fena
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


steviayi idrar yolu ile vucuttan direk atarsin
hocam maliyet hesabı yapmadım ama çok tüketen biri için bence çok daha ekonomik. Paketi 300 500 liraya satılıyor şunların, paraya yazık valla. Spor gıdası diye bindirdikçe bindiriyorlar :kekw:
 
Geri
Top