❌İndirim Bitti! S25 Edge 12/256 47200tl / 47500tl (Mediamarkt)

Bende m51 vardi ondaki 7000 mah sarjini bitiremiyordum valla
ust model telefonlarina boyle batarya koymuyorlar.alt ve orta model dede islemci guclu degil. nadir bir iki ornek olabilir fakat gecen sene degisim basladi. herturlu android markalar 6000/7500mah arasi batarya koydular gecen x8 pro max 8500 mah batarya ile cıktı. 1 2 sene icerisinde 10/12 k mah bataryalar cikiyor samsung boyle kalirsa baya etkilenir ..
 
Yurtdışı S24U'yu satıp F/P diye TR'den S25 Edge alacaktım ancak Dxomark puanı yanıltmasın, kamera olarak bariz şekilde zayıf maalesef. Özellikle sadece 10X mi ne Zoom yapıyordu totalde. Batarya S24U da 1 günü çıkarmıyor bundan da beklemiyordum şahsen. Zoom vs önemli değil düz foto çeker geçerim diyen adama bu fiyata bedava cihaz.
 
S25 ten farki nedie bu cihazin? sadece ekran daha net gibi duruyor. Neden ultra ile ayni gibi soylendi anlamadim. Yada s25 fe den 10-11 bin fark olacak neyi var
 
S25 ten farki nedie bu cihazin? sadece ekran daha net gibi duruyor. Neden ultra ile ayni gibi soylendi anlamadim. Yada s25 fe den 10-11 bin fark olacak neyi var
Ana kamera sensörü S25 Ultra ile aynı, geniş açı sensörü S25 ve S25+ cihazları ile aynı, telefoto kamerası ve lazer algılayıcısı yok. Ultra ile benzeşen diğer özelliği titanyum çerçeveli olması. Bunların yanı sıra çok ince ve hafif bir cihaz, tabi bunun götürüsü de batarya tarafında oldu. Samsung'un kendi konumlandırmasına göre ilk başta Ultra ile aynı fiyattan çıkış yaptı fakat satışları düşük olduğu için 45 - 50 bin TL'ye kadar düştü fiyatı.

Tasarım anlamında da S25 serisine değil S26 serisine daha yakın bir cihaz kamera çıkıntıları ile. Bence değerlendirilebilir bir model.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şuan fiyatlar güncellendi, 48 bin TL üstüne çıktı fiyatlar.
 
Batarya süresi hakkında bilgi verebilir misiniz? Bende de S25+ var, ikinci elden 40 42 bin TL arasında satıp geçmeye değer mi sizce?
1 günü rahat çıkarıyor. Kağıt üstünde batarya zayıf gibi duruyor ama ben düz s25 den daha iyi gördüm bataryayı. Bana göre tek eksi noktası telefon fazla büyük. Ultra kullananlar garipsemez ama düz serilerden geçenler zor alışır.
 
1 günü rahat çıkarıyor. Kağıt üstünde batarya zayıf gibi duruyor ama ben düz s25 den daha iyi gördüm bataryayı. Bana göre tek eksi noktası telefon fazla büyük. Ultra kullananlar garipsemez ama düz serilerden geçenler zor alışır.
Ne zamandır kullanıyorsunuz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,737
Mesajlar
11,080,578
Üyeler
198,185
Son üye
Wrymwood
Geri
Top