Windows 11 Çok Ram Kullanıyor Hk

Sanırım ben yeni sistem toplamaktan vazgeçmeliyim. i7 4790 + 16 gb ram ile uzun süre bunu kullandım. 5 saniyede açılma + olarak sistem tepkisi refleks gibi hızlıydı.

8.1 Pro final - ahhh üzümlü kekim benim özledim valla


5.webp
 
Sanırım ben yeni sistem toplamaktan vazgeçmeliyim. i7 4790 + 16 gb ram ile uzun süre bunu kullandım. 5 saniyede açılma + olarak sistem tepkisi refleks gibi hızlıydı.

8.1 Pro final - ahhh üzümlü kekim benim özledim valla


Alıntıyı görüntüle
8.1 den devammısın Azerbaycanlı😁
Konu sahibi iyi debload ederse;
W10 da ortalama 1/1.5gb
W11 de ortalams 25/3gb “boşra” defender aktif kullanır.
Bunlar kendi gozlemim.
W12 de 4.5/5 olur heralde😬
 
8.1 den devammısın Azerbaycanlı😁
Konu sahibi iyi debload ederse;
W10 da ortalama 1/1.5gb
W11 de ortalams 25/3gb “boşra” defender aktif kullanır.
Bunlar kendi gozlemim.
W12 de 4.5/5 olur heralde😬
🤣 Microsoftu dağdan aşağı bıraktım.
Uzun zaman oldu Linuxla devam ediyom.

Herkes kullanmayı bırakırsa o zaman XP gibi minik ve hafif işletim sistemi yapmaya çalışırlar.
Birkaç ay bile olsa alışkanlıkları bir kenara bırakıp windows toplu şekilde terkedilirse ayaklarımıza düşüp yalvarırlar Tamam XP new edition yapıyoruz diye.
 
s.a

beyler bi chrome açık içindede bu forum açık. başka açık bir şey yok pc de 7 GB ram kullanıyor bune gözünü sevim :)
10 LTSC ye geçicem valla . siz ne diyonuz
bu 11 i güncel olsun diye kurdum hani göze hoş geliyor çünkü teması felan ama bu kdr ram kullanma çok gereksiz yemin ederim pc nin kastığını hissediyorm hissettiriyor
işlemci değiştm kule tipi fan bile aldm daha onun hızını göremedm pc de
1 senedir Windows 11 kullanıyorum her gelen güncellemede bir saçmalık sözkonusu 1 hafta önce Windows 11 home ile kafam rahatladı PC de rahatladı :)
 
s.a

beyler bi chrome açık içindede bu forum açık. başka açık bir şey yok pc de 7 GB ram kullanıyor bune gözünü sevim :)
10 LTSC ye geçicem valla . siz ne diyonuz
bu 11 i güncel olsun diye kurdum hani göze hoş geliyor çünkü teması felan ama bu kdr ram kullanma çok gereksiz yemin ederim pc nin kastığını hissediyorm hissettiriyor
işlemci değiştm kule tipi fan bile aldm daha onun hızını göremedm pc de
Windows 11 İçin En Düşük 32 GB Şart Oldu Gibi bir şey Yapay Zeka Güncellemeleri Filan Yoruyor Bilgisayarı Zaten .

Windows 10 LTSC Kullanıyorum Rahatım :kizginpeepo:
 
win 10 da kullanilmaz artik yav min win 11 ltsc fln bakin
 
Eski laptop var gündelik kullanıma fazla pc bilgisi olmayan(aile bireyleri) için ne önerirsiniz
 
Sanırım ben yeni sistem toplamaktan vazgeçmeliyim. i7 4790 + 16 gb ram ile uzun süre bunu kullandım. 5 saniyede açılma + olarak sistem tepkisi refleks gibi hızlıydı.

8.1 Pro final - ahhh üzümlü kekim benim özledim valla


Alıntıyı görüntüle
Tarixin en süretli Windows-u Qalacaq hemişe. Çooox süretlidi.
 
s.a

beyler bi chrome açık içindede bu forum açık. başka açık bir şey yok pc de 7 GB ram kullanıyor bune gözünü sevim :)
10 LTSC ye geçicem valla . siz ne diyonuz
bu 11 i güncel olsun diye kurdum hani göze hoş geliyor çünkü teması felan ama bu kdr ram kullanma çok gereksiz yemin ederim pc nin kastığını hissediyorm hissettiriyor
işlemci değiştm kule tipi fan bile aldm daha onun hızını göremedm pc de
win11den win10 ltsc geçtim rahatladım. oyunlarda çok drop yiyordum 11 de. 11 çok boş bence
 
Geri
Top