kayarankin
80+
- Katılım
- 20 Haziran 2022
- Mesajlar
- 204
- Reaksiyon skoru
- 43
gx60ı aktif olarak kullanıyorum mikrofonu berbat ama ses kalitesi bir o kadar da muazzam şarjı 120 saat gitmiyor max 50 filan diyebilirim ve %30un altına düştüğünde rahatsız edici bir şekilde ötmeye başlıyor 4sn aralıklarla ara sıra delay oluyor anc açıp kapatınca geçiyor ses kalitesi şahsen cloud 3den vs çok daha iyi anc olması verdiği sesin kalitesi olsun.Mikrofonları bazen kronik sıkıntılı geliyor benimki onlardandı en son yeni model geldiğinde onunla değiştiriceklerinden bahsetmişlerdi sonrasında malum battı gibi bir şey.ayrıyeten kulaklığın yazılımı yok.
kral inceleme atabilirmisin net bir şey bulamadım hakkında da açılıca çince müzik çalanlardan falanmı şüphelendirdi fiyat baya iyi ama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
bitmiş bile yazamadan