🔥İndirim Machenike K500-M61 Hall Effect Manyetik Klavye 1252 TL (Trendyol Plus Özel)

gx60ı aktif olarak kullanıyorum mikrofonu berbat ama ses kalitesi bir o kadar da muazzam şarjı 120 saat gitmiyor max 50 filan diyebilirim ve %30un altına düştüğünde rahatsız edici bir şekilde ötmeye başlıyor 4sn aralıklarla ara sıra delay oluyor anc açıp kapatınca geçiyor ses kalitesi şahsen cloud 3den vs çok daha iyi anc olması verdiği sesin kalitesi olsun.Mikrofonları bazen kronik sıkıntılı geliyor benimki onlardandı en son yeni model geldiğinde onunla değiştiriceklerinden bahsetmişlerdi sonrasında malum battı gibi bir şey.ayrıyeten kulaklığın yazılımı yok.
kral inceleme atabilirmisin net bir şey bulamadım hakkında da açılıca çince müzik çalanlardan falanmı şüphelendirdi fiyat baya iyi ama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bitmiş bile yazamadan
 
gx60ı aktif olarak kullanıyorum mikrofonu berbat ama ses kalitesi bir o kadar da muazzam şarjı 120 saat gitmiyor max 50 filan diyebilirim ve %30un altına düştüğünde rahatsız edici bir şekilde ötmeye başlıyor 4sn aralıklarla ara sıra delay oluyor anc açıp kapatınca geçiyor ses kalitesi şahsen cloud 3den vs çok daha iyi anc olması verdiği sesin kalitesi olsun.Mikrofonları bazen kronik sıkıntılı geliyor benimki onlardandı en son yeni model geldiğinde onunla değiştiriceklerinden bahsetmişlerdi sonrasında malum battı gibi bir şey.ayrıyeten kulaklığın yazılımı yok.
düşünsene kütüphanede şarjı bitmeye yakın çalıyor ne rezil olursun ( şakadır )
 
Bunlar dolandırıcı değil miydi? Kendi sitelerineki siparişleri yollamıyorlarmış.
zamanında kulklık aldım önsipariş vermiştim 10 gün geç kaldı diye hub yolladılar kulaklık arzalandı direkt yenisni gönderdiler adamlar işini yapıyor
 
zamanında kulklık aldım önsipariş vermiştim 10 gün geç kaldı diye hub yolladılar kulaklık arzalandı direkt yenisni gönderdiler adamlar işini yapıyor
İlk zamanlar çok iyiyidiler hocam 2025 Kasım dan sonra firmaya bir şeyler olmuş çalkantılı
 
gx60ı aktif olarak kullanıyorum mikrofonu berbat ama ses kalitesi bir o kadar da muazzam şarjı 120 saat gitmiyor max 50 filan diyebilirim ve %30un altına düştüğünde rahatsız edici bir şekilde ötmeye başlıyor 4sn aralıklarla ara sıra delay oluyor anc açıp kapatınca geçiyor ses kalitesi şahsen cloud 3den vs çok daha iyi anc olması verdiği sesin kalitesi olsun.Mikrofonları bazen kronik sıkıntılı geliyor benimki onlardandı en son yeni model geldiğinde onunla değiştiriceklerinden bahsetmişlerdi sonrasında malum battı gibi bir şey.ayrıyeten kulaklığın yazılımı yok.
mikrofon çok mu kötü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kulaklık tekrar stokta
 
Böyle bir inceleme bulabildim sadece. Bir de yapay zeka bayağı iyi dedi. Fiyatına göre özellikleri, şarjı 120 saat gidiyormuş, ANC de var; o beni tav etti biraz hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Fiyatına göre iyi hocam bence klavyelerden çok anlamam ama @federalper hocam daha iyi bilir oyuncu ekipman işini
Kagit ustunde cok guzel kulaklik bedava 1700 lira pisman etmez hocam
 
mikrofon çok mu kötü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kulaklık tekrar stokta
hocam bendeki kronik sıkıntılı dediğim gibi kulaklığın bir iç bir de harici mikrofonu var harici mikrofonu bende görmüyor geçen sene arayıp konuştuğumda bazı seri modellerde bu sıkıntı mevcut yeni parti mallarda bunu düzelttik demişlerdi size nasıl gelir bilemiyorum bendekinde mikrofonu kullanılmayacak derecede kötü onu söyleyebilirim.
 
hocam bendeki kronik sıkıntılı dediğim gibi kulaklığın bir iç bir de harici mikrofonu var harici mikrofonu bende görmüyor geçen sene arayıp konuştuğumda bazı seri modellerde bu sıkıntı mevcut yeni parti mallarda bunu düzelttik demişlerdi size nasıl gelir bilemiyorum bendekinde mikrofonu kullanılmayacak derecede kötü onu söyleyebilirim.
Hocam şu %30 altında ötmeye başlama sorunu kronik mi acaba her üründe oluyor mu biraz can sıkıcıymış
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,096
Mesajlar
11,084,134
Üyeler
198,237
Son üye
dmrcghn
Geri
Top