120k Sistem Önerisi Yks Sonrası Toplayacağım

Daems

80+
Katılım
12 Haziran 2026
Mesajlar
24
Reaksiyon skoru
7
Bütçe
120000
İlla 120 k olucak gibi bi şeyim yok uzun soluklu bi sistem ve göze hitap eden yeni nesil oyunları açabilcek bir sistem istiyorum (sadece kasa)
 
Son düzenleme:
Monitörüm babamdan kalma sağlam dahilden kastın klavye mouse falan ise onlara gerek yok evet sadece kasa ekliyim onu yazıma
Bu fiyata topladığın sistemde monitör baya önemli babamdan kalma falan diyorsunda bi babandan kalan monitörü söylede bu fiyattaki sisteme gidermi gitmezmi bakalım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Monitörüm babamdan kalma sağlam dahilden kastın klavye mouse falan ise onlara gerek yok evet sadece kasa ekliyim onu yazıma
Tüplü televizyon falan olmasın
 
Bu fiyata topladığın sistemde monitör baya önemli babamdan kalma falan diyorsunda bi babandan kalan monitörü söylede bu fiyattaki sisteme gidermi gitmezmi bakalım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tüplü televizyon falan olmasın
LG 27 27GN950 UltraGear 1ms 144Hz Nano IPS 4K UHD HDR600,G-sync Oyuncu Monitör - 56.749 TL https://www.vatanbilgisayar.com/lg-...-sync-oyuncu-monitor.html?utm_source=vtnShare fazla sağlam kalıyo sanki
 
LG 27 27GN950 UltraGear 1ms 144Hz Nano IPS 4K UHD HDR600,G-sync Oyuncu Monitör - 56.749 TL https://www.vatanbilgisayar.com/lg-...-sync-oyuncu-monitor.html?utm_source=vtnShare fazla sağlam kalıyo sanki
Monitör 4k ıps 144hz biraz meh kalıyo gibi sistemi ne için kullanacağın herşeyi dğeiştirir tabi . 120k ya 4k da uzun süreler götürecek bir sistem toplayamazsın gibi gideceği max 4 5 yıl sonrasında grafikleri kısmaya başlarsın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

LG 27 27GN950 UltraGear 1ms 144Hz Nano IPS 4K UHD HDR600,G-sync Oyuncu Monitör - 56.749 TL https://www.vatanbilgisayar.com/lg-...-sync-oyuncu-monitor.html?utm_source=vtnShare fazla sağlam kalıyo sanki
Bu fiyatlarda oled monitör almanı önerebilirim hayatında yapabileceğin en iyi harcama olabilir
 
Monitör 4k ıps 144hz biraz meh kalıyo gibi sistemi ne için kullanacağın herşeyi dğeiştirir tabi . 120k ya 4k da uzun süreler götürecek bir sistem toplayamazsın gibi gideceği max 4 5 yıl sonrasında grafikleri kısmaya başlarsın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu fiyatlarda oled monitör almanı önerebilirim hayatında yapabileceğin en iyi harcama olabilir
4 5 yıl beni gayet götürür sonra eklemeler yaparım genel olarak oyun ve kodlama
 
Monitör 4k ıps 144hz biraz meh kalıyo gibi sistemi ne için kullanacağın herşeyi dğeiştirir tabi . 120k ya 4k da uzun süreler götürecek bir sistem toplayamazsın gibi gideceği max 4 5 yıl sonrasında grafikleri kısmaya başlarsın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu fiyatlarda oled monitör almanı önerebilirim hayatında yapabileceğin en iyi harcama olabilir
4 5 yıl beni gayet götürür sonra eklemeler yaparım genel olarak oyun ve kodlama
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

4 5 yıl beni gayet götürür sonra eklemeler yaparım genel olarak oyun ve kodlama
Ekran kartı firması çok tanıdık değil onun dışında harika sistem 16gm ram olan asus marka 5080 e sahip olan böyle bir sistem var https://www.incehesap.com/iron-strike-oem-paket-fiyati-76191/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

4 5 yıl beni gayet götürür sonra eklemeler yaparım genel olarak oyun ve kodlama
Ben oled monitör kullanmanı öneririm 25 26k ya 2k 240hz oled monitörler var sistemi 5080 değilde 5070ti 5070 seviyesine düşürürsün ekstra monitör alırsın . İleriki yıllarda yükseltme yaparsın sisteme
 
Son düzenleme:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Ekran kartı firması çok tanıdık değil onun dışında harika sistem 16gm ram olan asus marka 5080 e sahip olan böyle bir sistem var https://www.incehesap.com/iron-strike-oem-paket-fiyati-76191/
Sağ ol dostum değerlediricem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Ekran kartı firması çok tanıdık değil onun dışında harika sistem 16gm ram olan asus marka 5080 e sahip olan böyle bir sistem var https://www.incehesap.com/iron-strike-oem-paket-fiyati-76191/

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Ekran kartı firması çok tanıdık değil onun dışında harika sistem 16gm ram olan asus marka 5080 e sahip olan böyle bir sistem var https://www.incehesap.com/iron-strike-oem-paket-fiyati-76191/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben oled monitör kullanmanı öneririm 25 26k ya 2k 240hz oled monitörler var sistemi 5080 değilde 5070ti 5070 seviyesine düşürürsün ekstra monitör alırsın . İleriki yıllarda yükseltme yaparsın sisteme
Zaten buraya yazmadan önce baya bi kendim araştırdım 5070 yeticeğini düşünüyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,104
Mesajlar
11,084,264
Üyeler
198,239
Son üye
Can öztürk
Geri
Top