Windows Kullanırken Microsoft Hesabı Oturumu Açmak İstemiyorum

Yozgatlııı

80+ Gold
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
6,155
Reaksiyon skoru
1,802
Ya bebeyken profile arkadaşımın resmini koymuşum ismi Micheal Jordan açılışta kabak gibi karşıma çıkıyor isim değişti ama profil değiştirmek için windowsu etkinleştir diye saçma bir şey önüme sunuyor bunu nasıl engelleriz?
 
Ya bebeyken profile arkadaşımın resmini koymuşum ismi Micheal Jordan açılışta kabak gibi karşıma çıkıyor isim değişti ama profil değiştirmek için windowsu etkinleştir diye saçma bir şey önüme sunuyor bunu nasıl engelleriz?
Microsoft accounta girip isim ve foto degistirebiliyorsun diye biliyorum.
Ayrica microsoft hesabı ile baglaninca windows key otomatik eslesiyor
 
Microsoft accounta girip isim ve foto degistirebiliyorsun diye biliyorum.
Ayrica microsoft hesabı ile baglaninca windows key otomatik eslesiyor
Hocam key yok işte profil fotoğrafımı değiştirmek için key istiyor siteden değiştirdim isim değişti ama profil fotosu aynı kaldı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Microsoft accounta girip isim ve foto degistirebiliyorsun diye biliyorum.
Ayrica microsoft hesabı ile baglaninca windows key otomatik eslesiyor
Hocam tekrar mı format atsam haşat oldu düzen ya niye böyle rezil hareketler yaptı anlamadım Windows 10 geçsek desem onada ayrı ISO yaz tirilyon olay ya.
 
Hocam key yok işte profil fotoğrafımı değiştirmek için key istiyor siteden değiştirdim isim değişti ama profil fotosu aynı kaldı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam tekrar mı format atsam haşat oldu düzen ya niye böyle rezil hareketler yaptı anlamadım Windows 10 geçsek desem onada ayrı ISO yaz tirilyon olay ya.
Ben girdim şimdi microsoft hesabıma. hem isim hem foto değiştirdim
 
Ben girdim şimdi microsoft hesabıma. hem isim hem foto değiştirdim
Hocam isim değişiyor pp 1 saattir aynı isimde 2 3 kere değiştirdim üstelik bu format esnasında zorunlu giriş yapma işini geçmek yokmu birde zorunlu şifre var şifrede kaldırılmıyor Windows kendini 11 de inanılmaz mı değiştirdi 1 saat içinde yoksa yanlış birşeylerimi kurdum ben
 
Hocam isim değişiyor pp 1 saattir aynı isimde 2 3 kere değiştirdim üstelik bu format esnasında zorunlu giriş yapma işini geçmek yokmu birde zorunlu şifre var şifrede kaldırılmıyor Windows kendini 11 de inanılmaz mı değiştirdi 1 saat içinde yoksa yanlış birşeylerimi kurdum ben
Format atarken internet bağlantısı istediği yerde ( cat6 kabloyu çıkararak formata başla) Shift+F10 a basıp CMD ekranı açacaksın. CMD den internet isteme durumunu kapatacağız
Ekran görüntüsü 2026-06-17 165605.webp

Sonra CMD ekranı gelecek. BYPASSNR0 yazınca kabul etmeyebilir
Ekran görüntüsü 2026-06-17 165624.webp

System32 yolunu değiştirmek için cd oobe yazdıktan sonra C:\Windows\System32\oobe> şeklinde olacak
Sonra bypassnro yazıp entera bas. PC yeniden başlayıp ağ ekranına yeniden gelecek.
Bu kez orada internet bağlantım yok seçeneği gözükecek. nr den sonra sıfır değil harf ile o yazacaksın
Dün ben de format attım bu şekilde
 
Format atarken internet bağlantısı istediği yerde ( cat6 kabloyu çıkararak formata başla) Shift+F10 a basıp CMD ekranı açacaksın. CMD den internet isteme durumunu kapatacağız
Alıntıyı görüntüle
Sonra CMD ekranı gelecek. BYPASSNR0 yazınca kabul etmeyebilir
Alıntıyı görüntüle
System32 yolunu değiştirmek için cd oobe yazdıktan sonra C:\Windows\System32\oobe> şeklinde olacak
Sonra bypassnro yazıp entera bas. PC yeniden başlayıp ağ ekranına yeniden gelecek.
Bu kez orada internet bağlantım yok seçeneği gözükecek. nr den sonra sıfır değil harf ile o yazacaksın
Dün ben de format attım bu şekilde
Hocam bunun amacı Microsoft hesabı istemeden kurulum yapmak değil mi? Ama ben Microsoft store ve Xbox kullanacağım mecbur giriş yapmak gerekecek değil mi? Şimdi ben oturumu açsam Windows Pp değişimi içinde key girmemi isteyecek, o zaman farklı bir hesap lamı giriş yapmam gerekir?
 
Format atarken internet bağlantısı istediği yerde ( cat6 kabloyu çıkararak formata başla) Shift+F10 a basıp CMD ekranı açacaksın. CMD den internet isteme durumunu kapatacağız
Alıntıyı görüntüle
Sonra CMD ekranı gelecek. BYPASSNR0 yazınca kabul etmeyebilir
Alıntıyı görüntüle
System32 yolunu değiştirmek için cd oobe yazdıktan sonra C:\Windows\System32\oobe> şeklinde olacak
Sonra bypassnro yazıp entera bas. PC yeniden başlayıp ağ ekranına yeniden gelecek.
Bu kez orada internet bağlantım yok seçeneği gözükecek. nr den sonra sıfır değil harf ile o yazacaksın
Dün ben de format attım bu şekilde
Hocam bunun amacı Microsoft hesabı istemeden kurulum yapmak değil mi? Ama ben Microsoft store ve Xbox kullanacağım mecbur giriş yapmak gerekecek değil mi? Şimdi ben oturumu açsam Windows Pp değişimi içinde key girmemi isteyecek, o zaman farklı bir
Format atarken internet bağlantısı istediği yerde ( cat6 kabloyu çıkararak formata başla) Shift+F10 a basıp CMD ekranı açacaksın. CMD den internet isteme durumunu kapatacağız
Alıntıyı görüntüle
Sonra CMD ekranı gelecek. BYPASSNR0 yazınca kabul etmeyebilir
Alıntıyı görüntüle
System32 yolunu değiştirmek için cd oobe yazdıktan sonra C:\Windows\System32\oobe> şeklinde olacak
Sonra bypassnro yazıp entera bas. PC yeniden başlayıp ağ ekranına yeniden gelecek.
Bu kez orada internet bağlantım yok seçeneği gözükecek. nr den sonra sıfır değil harf ile o yazacaksın
Dün ben de format attım bu şekilde
Hocam valla internet kablosunu gördü tam bağlantı sağlanacaktı o ara hemen intern bağlantım yok yazısını gördüm abandım kurdu şuan valla
 
Resim ve foto değiştirmenin key ile alakasi yok diye biliyorum ya
Ben internet bağlantısını kendisi gincelleme yapmasın diye kapatiyorum
Windowsu kurduktan sonra windows uptade in otomatik driver kurma ozelligini kapattiktan sonra interneti bağlıyorum
 
Ya bebeyken profile arkadaşımın resmini koymuşum ismi Micheal Jordan açılışta kabak gibi karşıma çıkıyor isim değişti ama profil değiştirmek için windowsu etkinleştir diye saçma bir şey önüme sunuyor bunu nasıl engelleriz?
PC de önemli bir şey yoksa format at düzelir Windows 10 da PC deki internet kablosunu mail istediği yerde çıkar geri gel otomatik o kısım atlanmiş oluyor 11' kuracaksan linki atarım onun yöntemi bi tık farklı
 
PC de önemli bir şey yoksa format at düzelir Windows 10 da PC deki internet kablosunu mail istediği yerde çıkar geri gel otomatik o kısım atlanmiş oluyor 11' kuracaksan linki atarım onun yöntemi bi tık farklı
Hocam şuan 11 kurdum yerel hesaptayım temiz şuan ama key lazım çoğu şey için 11 pro köy ne önerirsiniz çok pahalı olmayacak şekilde
 
Hocam şuan 11 kurdum yerel hesaptayım temiz şuan ama key lazım çoğu şey için 11 pro köy ne önerirsiniz çok pahalı olmayacak şekilde
 
Hocam zamanında sağlam lisanstan OEM aldım ama PC satınca gitti bunlarda önemi var mı bazı yerlerde 30 TL ye verenlerde var itemsatis gibi sitelerde aradaki fark ne için?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

H
Hocam bu linkteki retailde değil OEM de bunu format sonrası kullanabiliyormuyum
 
Geri
Top