Yardım 2.El 9060xt 16gb Alınmalı Yoksa Sıfır mı ?

KaanEfeVR

80+
Katılım
28 Ocak 2025
Mesajlar
57
Reaksiyon skoru
15
Bütçe
22000
Arkadaşlar merhaba daha önce bir konu açmıştı rx6600 kartımı satıp 9060xt 16gb almayı planlıyordum.Kartı bugün sattım ve aklıma bir kaç soru geldi bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
1.Amd ekran kartı 2.el mi yoksa sıfır mı tercih edilmeli neden?
2. 2.el aldığımızda sorun,problem yaşamamak için nelere dikkat etmeliyim?
3.Amd fark ettiğim üzere sıfır fiyatı yaklaşık 21.200 tl fakat 1-3 ay kullanılmış ekran kartlarının fiyatı çok daha ucuz yaklaşık 2bin tl civarında ve daha kaliteli marka model alaabiliyorsunuz 3 fanlı gibi

Bu konuda bana yardımcı olabilcek arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim bu benim 2.kart alışım daha öncede hazır sistemle almıştım zaten.Bana önerileriniz nelerdir ? Birde 2.el alabileceğim kendi şehrimden birkaç ilan seçtim bunlardan hangisi tercih edilmeli eğer 2.el öneriyorsanız
Son attığım ilan hem en ucuz hemde daha eski ve arkadaş son olaraak 16.500 bırakıyor 2.sahibiymiş sahibinden üzerinden almış garantisi vs zaten duruyor.Benim sistemimde siyah olduğu için acaba dedim beyaz çok zıt mı kalır hani kasa içini gördüğüm bir konumda değil birde acaba beyazlar daha mı cabuk kirlerin.Aklıma en çok yatan 3 fanlı gigabyte .Fikirlerinizi ve önerileriniz belirtirseniz sevinirim şimdiden herkese teşekkürler.
Ekran görüntüsü 2026-06-17 173009.webp
Ekran görüntüsü 2026-06-17 172911.webp
Ekran görüntüsü 2026-06-17 172418.webp
 
Arkadaşlar birde kasam xpg valor air ekran kartı uzunluk desteği 30.5cm miş gigabyte 28.1 cm diyorlar ama bilemedim sıkışık olması sorun yaratır mı ?
 
2 nci el Ekran kartı alabilirsin özellikle yeni nesil kartlarda çip bozulmaları mining problemleri zor Almadan önce mutlaka FurMark testlerini iste ve donanım arşivinde paylaş arkadaşlar neyin normal iyi kötü olduğunu söylesinler Ve elden ürün almakta fayda var Kargolicaz falan derken parayı alıp göndermeyebiliyorlar bu tarz dolandırıclar var Kargo ile ürün alacaksan Param güvende ile işlemci ve ram almakta fayda var Ayrıca RX 9060 XT Pure modeli gigabyte dan iyi onu tercih edebilirsin 2 fanlı olmasına göre soğutması daha güçlü
 
16 binden fazla verme hadi cok temiz olsun maks 17 bide test ederek elden alman daha iyi olur fan sayisida cok farketmez 9060da hangisi hosuna giderse daha uygunsa onu al
 
2 nci el Ekran kartı alabilirsin özellikle yeni nesil kartlarda çip bozulmaları mining problemleri zor Almadan önce mutlaka FurMark testlerini iste ve donanım arşivinde paylaş arkadaşlar neyin normal iyi kötü olduğunu söylesinler Ve elden ürün almakta fayda var Kargolicaz falan derken parayı alıp göndermeyebiliyorlar bu tarz dolandırıclar var Kargo ile ürün alacaksan Param güvende ile işlemci ve ram almakta fayda var Ayrıca RX 9060 XT Pure modeli gigabyte dan iyi onu tercih edebilirsin 2 fanlı olmasına göre soğutması daha güçlü
Şimdi insan almışken sıfır almak istiyor tabii ki daha öncede hiç ikinci el ekran kartı alma deneyimim olmadı o yüzden hani 21k ya sıfır sapphire pulse alınır mı onu bilemedim yani paramla rezil olmak istemiyorum açıkçası bu devirde de maalesef kimseye güven olmuyor.Birde sizce siyah sisteme beyaz çok mu absürt kalır benim biraaz temizlik takıntımda var :d
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

16 binden fazla verme hadi cok temiz olsun maks 17 bide test ederek elden alman daha iyi olur fan sayisida cok farketmez 9060da hangisi hosuna giderse daha uygunsa onu al
Ya ben bu konuya katılmıyorum herkes diyor hani bunun ederi bu kadar şunun ederi bukadar tamam ederi bu da sen bu paraya bulabiliyormusun mesele benim bulabildiğimm en ucuz fiyat 16.500 oda 2.sahibi hani daha temiz bir şey istersen ondan sonra fiyaat 18.500 yani ederi ne olursa olsun o fiyata satın alamadıktan sonra elden bir şey gelmez
 
Şimdi insan almışken sıfır almak istiyor tabii ki daha öncede hiç ikinci el ekran kartı alma deneyimim olmadı o yüzden hani 21k ya sıfır sapphire pulse alınır mı onu bilemedim yani paramla rezil olmak istemiyorum açıkçası bu devirde de maalesef kimseye güven olmuyor.Birde sizce siyah sisteme beyaz çok mu absürt kalır benim biraaz temizlik takıntımda var :d
Çok absürt kalmaz 9060 xt yi 2 nci el almaktada problem yaşamazsın fakat iyi bir fiyat avantajı varsa alınabilir 9060 xt nin fiyatına bakmadım çünkü
 
Birde pure ile pulse modelinin farkı varmı yani renk dışında soğutma performansı vs aynı mı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çok absürt kalmaz 9060 xt yi 2 nci el almaktada problem yaşamazsın fakat iyi bir fiyat avantajı varsa alınabilir 9060 xt nin fiyatına bakmadım çünkü
sıfır fiyatı 21k dediğim gibi burdaki bazı arkadaşlar ara ara 19.500 düştüğünü söyledi.İkinci el tarafında da 2 adet ilan attım 1 tanesi Aralık ayında alınma 2.sahibi olaan bir arkadaşın kartı aldıktan beri nerdeyse hiç kullanmamış diğeri ise 18.500 oda 1 aylık bir kart
 
Birde pure ile pulse modelinin farkı varmı yani renk dışında soğutma performansı vs aynı mı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sıfır fiyatı 21k dediğim gibi burdaki bazı arkadaşlar ara ara 19.500 düştüğünü söyledi.İkinci el tarafında da 2 adet ilan attım 1 tanesi Aralık ayında alınma 2.sahibi olaan bir arkadaşın kartı aldıktan beri nerdeyse hiç kullanmamış diğeri ise 18.500 oda 1 aylık bir kart
2 nci el olan ilandaki ekran kartının soğutma blokları daha iyi malzeme kaliteside aynı şekilde ben olsam 2 nci el i tercih ederdim sonuçta pazarlık payıda var çok ölücülük yapmazdım 16250 teklif ederdim
 
2 nci el olan ilandaki ekran kartının soğutma blokları daha iyi malzeme kaliteside aynı şekilde ben olsam 2 nci el i tercih ederdim sonuçta pazarlık payıda var çok ölücülük yapmazdım 16250 teklif ederdim
son zaten arkadaş bana 16.500 yaptı ama 2.sahibi olması biraz beni çekindirdi sadece.Bu durumda yani sıfır ile ikinci el arasında nerdeyse 6bin tl lik fark var ve ikinci el dediğim kartta 6 aylık
 
son zaten arkadaş bana 16.500 yaptı ama 2.sahibi olması biraz beni çekindirdi sadece.Bu durumda yani sıfır ile ikinci el arasında nerdeyse 6bin tl lik fark var ve ikinci el dediğim kartta 6 aylık
FurMark Testlerini iste at buraya kontrol edelim temiz mi değilmi diye kart

Atmazsa ben olsam yine alırdım ama Seni huylandırıyorsa bilemem
 
FurMark Testlerini iste at buraya kontrol edelim temiz mi değilmi diye kart

Atmazsa ben olsam yine alırdım ama Seni huylandırıyorsa bilemem
FURMARK testini ekledim nasıl abi bi sıkıntısı var mı?
 

Ekler

  • 1000034609.webp
    1000034609.webp
    100.8 KB · Hit: 6
  • 1000034616.webp
    1000034616.webp
    152.8 KB · Hit: 7
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,973
Mesajlar
11,082,947
Üyeler
198,223
Son üye
Berke353
Geri
Top