KaanEfeVR
80+
- Katılım
- 28 Ocak 2025
- Mesajlar
- 57
- Reaksiyon skoru
- 15
- Bütçe
- 22000
Arkadaşlar merhaba daha önce bir konu açmıştı rx6600 kartımı satıp 9060xt 16gb almayı planlıyordum.Kartı bugün sattım ve aklıma bir kaç soru geldi bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
1.Amd ekran kartı 2.el mi yoksa sıfır mı tercih edilmeli neden?
2. 2.el aldığımızda sorun,problem yaşamamak için nelere dikkat etmeliyim?
3.Amd fark ettiğim üzere sıfır fiyatı yaklaşık 21.200 tl fakat 1-3 ay kullanılmış ekran kartlarının fiyatı çok daha ucuz yaklaşık 2bin tl civarında ve daha kaliteli marka model alaabiliyorsunuz 3 fanlı gibi
Bu konuda bana yardımcı olabilcek arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim bu benim 2.kart alışım daha öncede hazır sistemle almıştım zaten.Bana önerileriniz nelerdir ? Birde 2.el alabileceğim kendi şehrimden birkaç ilan seçtim bunlardan hangisi tercih edilmeli eğer 2.el öneriyorsanız
Son attığım ilan hem en ucuz hemde daha eski ve arkadaş son olaraak 16.500 bırakıyor 2.sahibiymiş sahibinden üzerinden almış garantisi vs zaten duruyor.Benim sistemimde siyah olduğu için acaba dedim beyaz çok zıt mı kalır hani kasa içini gördüğüm bir konumda değil birde acaba beyazlar daha mı cabuk kirlerin.Aklıma en çok yatan 3 fanlı gigabyte .Fikirlerinizi ve önerileriniz belirtirseniz sevinirim şimdiden herkese teşekkürler.
1.Amd ekran kartı 2.el mi yoksa sıfır mı tercih edilmeli neden?
2. 2.el aldığımızda sorun,problem yaşamamak için nelere dikkat etmeliyim?
3.Amd fark ettiğim üzere sıfır fiyatı yaklaşık 21.200 tl fakat 1-3 ay kullanılmış ekran kartlarının fiyatı çok daha ucuz yaklaşık 2bin tl civarında ve daha kaliteli marka model alaabiliyorsunuz 3 fanlı gibi
Bu konuda bana yardımcı olabilcek arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim bu benim 2.kart alışım daha öncede hazır sistemle almıştım zaten.Bana önerileriniz nelerdir ? Birde 2.el alabileceğim kendi şehrimden birkaç ilan seçtim bunlardan hangisi tercih edilmeli eğer 2.el öneriyorsanız
Son attığım ilan hem en ucuz hemde daha eski ve arkadaş son olaraak 16.500 bırakıyor 2.sahibiymiş sahibinden üzerinden almış garantisi vs zaten duruyor.Benim sistemimde siyah olduğu için acaba dedim beyaz çok zıt mı kalır hani kasa içini gördüğüm bir konumda değil birde acaba beyazlar daha mı cabuk kirlerin.Aklıma en çok yatan 3 fanlı gigabyte .Fikirlerinizi ve önerileriniz belirtirseniz sevinirim şimdiden herkese teşekkürler.