İsmail Kartal Fenerbahçenin Yeni Teknik Direktörü Oldu

Çek sifonu gitsin
 
Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz .

Peteklerdeki Kire Pasa Son .

Usta : İsmail Kartal .

1781782214693.webp
 
Adamın o kadar ahını aldılar Allah’ın kalorifercisi yüzsüz gibi yine gitmiş yine kovulacak sene sonu
Adam geçen geldiğinde kutsal toprakları bırakıp geldi. İşi rast gitmez artık onun 😀
 
Şaka Bir Yana Adam 4'üncü Kez Geldi Ben Olsam Gelmem Su Yolu Oldu :)

a person is standing in a hole in the woods .

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şaka bir yana, son yıllardaki en iyi futbolu İsmail Kartal oynattı özellikle hücum anlamında.
Bence Aykut tan daha iyi bir tercih olmuş
Bakalım Bu Sezon Nasıl Olacak .
 
Şaka Bir Yana Adam 4'üncü Kez Geldi Ben Olsam Gelmem Su Yolu Oldu :)

a person is standing in a hole in the woods .

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bakalım Bu Sezon Nasıl Olacak .
Her zaman ki gibi Aralık'a kadar iyi gider. Devre arası 2 transfer ile kesin şampiyonuz olur
Subat gibi yapı var olur.
Mart gibi istifa tezahüratlari.
Gerisi zaten klasik. Mayıslar bizimdir.
 
Aykut > Petek Ustası İsmail .

Aykut Yarı Final Görü :kizginpeepo:
Aykut o dönem o elindeki kadroyla defansif yerine biraz da ofansif oynatsaydi daha farklı olurdu.
Eğer Var olsaydi Fb finale çıkardı .
Galatasaray in da R.Madrid eslesmesinde 3-0 biten Barnebeu daki maçta Burak in pozisyonunda penaltıyı yemislerdi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,363
Mesajlar
11,076,424
Üyeler
198,112
Son üye
çtsa7
Geri
Top