Depo mevzusu fırsat olayını bitirdi. Fırsatçılığın sonu malesef.botlar yüzünden amazondan en son ne alabildiğimi hatırlamıyorum
Biz onlarla zor yarışırızbotlar yüzünden amazondan en son ne alabildiğimi hatırlamıyorum
Bu botlar ne oluyor kankamBiz onlarla zor yarışırız
Karsim her türlü masada varsın8dk önce aldım 7 stok vardı açılırsa 1 2 stok daha açılır iptal eden olursa Alıntıyı görüntüle
Siz hangi kanallardan takip ediyorsunuz böyle indirimlerianında bitmişti bende acıcaktım ama bakıp acsaydın keşke
Alıntıyı görüntüle
Benim de çok ihtiyacım vardı keşke görebilseydim erkenanında bitmişti bende acıcaktım ama bakıp acsaydın keşke
Alıntıyı görüntüle
Az önce hepsiburada da tesadüf eseri gördüm mesajı atana kadat stok bitti 1k ya kötü müpaw 3311 var sensör olarak kaçıranlar üzülmesin
Belkide bizim millettin al kullan iade et huyundan bıkmıştır market ürünleri o nedenle cazip geliyordurAmazon neden böyle son 3 5 stoğa indirim yapıyor? Artık iyice soğudum elini elektronik ürünlerden de çekti sürekli markete indirim yapıyor. Uzun süreli bir tane düzgün elektronik indirimi kalmadı![]()