❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

Şöyle bir değişim olacak;

Aslında geçen sene msi 272veya 274qrf almıştım 2k ıps modeli.G3 ghostinglide olsa va olduğu için ıps renklere göre daha iyi gösteriyor her türlü,o yüzden iade etmiştim.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Loky
Benim de ilk oled olacak 2k ips den geçiyorum :D değecek mi sizce
Oled kullandıktan sonra başka bir ekran kullanamayacaksın ve ekrana hayran hayran bakacaksın her seferinde.
 
Yarın kargo gelecek diyor eğer hayran hayran bakmaz isem külahları değişiriz!!!!
Tamam ben IPS veririm geri sen oledi verirsin değişmiş oluruz.
SS aldım silme mesajı.
 
Loki Lokiliğini yapmış gene :D
 
bende alıcam galiba bu monitörü çok canımı çektirdiniz ama bir sorum olacak 1-1.5 aya 4k yı rahat besleyebilecek bir sistem alıcam fakat alamama gibi bir ihtimalim var eğer alamazsam benim ryzen 5 5600 ün yanına 9070/9070xt almayı düşüyorum böyle bir duruma karşın 2k mı alayım yoksa yine bu monitörü mü alayım
 
bende alıcam galiba bu monitörü çok canımı çektirdiniz ama bir sorum olacak 1-1.5 aya 4k yı rahat besleyebilecek bir sistem alıcam fakat alamama gibi bir ihtimalim var eğer alamazsam benim ryzen 5 5600 ün yanına 9070/9070xt almayı düşüyorum böyle bir duruma karşın 2k mı alayım yoksa yine bu monitörü mü alayım
Beslemiyor hocam. 9070xt sistemim varken 4k oledi aldım ama fpsler frame gen ve fsr açık olmasına rağmen 100'ü zor görüyordu. Bu sebeple satip 5070 ti aldım. Şimdi mfg X3 ile 170-200 fpsleri görüyorum.
9070xt için 2k oled alınmalı.
 
Beslemiyor hocam. 9070xt sistemim varken 4k oledi aldım ama fpsler frame gen ve fsr açık olmasına rağmen 100'ü zor görüyordu. Bu sebeple satip 5070 ti aldım. Şimdi mfg X3 ile 170-200 fpsleri görüyorum.
9070xt için 2k oled alınmalı.
Hangi ayarlarda ve hangi oyunda 100fpsi görüyordunuz bende de 9070xt varda.
 
ürün bitmiş gözüküyor
 
Beslemiyor hocam. 9070xt sistemim varken 4k oledi aldım ama fpsler frame gen ve fsr açık olmasına rağmen 100'ü zor görüyordu. Bu sebeple satip 5070 ti aldım. Şimdi mfg X3 ile 170-200 fpsleri görüyorum.
9070xt için 2k oled alınmalı.
Harbiden baya fark var 5070ti vs 9070xt arasında 4k'da kesinlikle 25bin tl fazla vererek 5070ti alınmalı 3 fps fazla almak için.
Ekran görüntüsü 2026-06-19 194755.webp
 
Son düzenleme:
qd-oled glossy; siyahlar mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.
 
Geri
Top