❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

satın aldım ama bu monitör klasik qd-oled 3.nesil mi farklı bir olay mı var detaylı bilen bilgi verebilir mi acaba
 
dp 1.4
pc için dp kullanmak gerekmiyor mu?
Şart değil hocam. Hdmi 2.1 ile de kullanabilirsiniz. Ben öyle kullanmayı düşünüyorum tam verim almak için. Ekran kartım 5070 ti çünkü.
 
dp2.1 olsa yine hdmi kullanır mıydın demek istediğim bu
Bant genişliklerine bakarsak:

Dp 1.4 - 32.4 gbps
Hdmi 2.1 - 48 gbps
Dp 2.1 - 80 gbps

E doğal olarak sahip olduğun monitör en fazla hangisini destekliyorsa onu kullanırsın hocam :)
 
satın aldım ama bu monitör klasik qd-oled 3.nesil mi farklı bir olay mı var detaylı bilen bilgi verebilir mi acaba
4. nesil penta tandem qd oled
1781810895353.webp
 
Aklıma girdiniz dünden beri düşünüyorum satın alıyorum.Olacaklardan siz sorumlusunuz @Loky @GGbaba 1.6multijet benzetmesi olmasaydı bu kadar kanıma girmezdi!!!
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: Loky
Geri
Top