hocam bu indirimleri nereden takip ediyorsunuz acaba ?Baya iyiymiş hocam buda
hocam bu indirimleri nereden takip ediyorsunuz acaba ?Baya iyiymiş hocam buda
Kimse söylemiyor hocam kime sorsam ses seda yokhocam bu indirimleri nereden takip ediyorsunuz acaba ?
hocam söylerseler kanımız dnarmış öyle diyorlarKimse söylemiyor hocam kime sorsam ses seda yok![]()
Öğrenirseniz özelden bekliyorum.hocam söylerseler kanımız dnarmış öyle diyorlar
hocam birkaç seferdir soruyorsun,denk geliyorum. bende altdaki yorumlara bakıyorum ama oradada bir şey bulamıyorum. gizli bilgi gibi d:Kimse söylemiyor hocam kime sorsam ses seda yok![]()
atbi hocam öğrenirsem konusun dahi açıcam ama kanımız donar diye söylemiyorlarÖğrenirseniz özelden bekliyorum.
20k 4060mı, 5060 zaten 15-16kTeknosa harbi iyi indirim yapıyor bazen 20k ya 4060 i, dysoni 7k ya falwn sattılardi. Para olsa alabiliyordum. Para kalmadı![]()