Yardım Turknet Zamlarına Karşı Toplu Tepki: Şikayetvar’Da Sesimizi Duyuralım

Birkaç yıl önce işyerime bağlatmak için başvurmuştum taahhütsüz internet için . her şey okeylendi sonra modem alma falan sıkıntı olacağından aynı altyapıyı tt veriyor diye ona geçeyim dedim. Antalyanın göbeğinde faks çeken yer aramıştım iptal ettirmek için. Sağolsunlar o günden beridir yanına yanaşmam bu firmanın.
 
yıllık ödemek istersem 699x12'den 8388tl ödeyebiliyorum. fakat bununla bitmiyor peşin yıllık ödeme yapsam biel ek hız yükseltme ücreti için her ay 350tl çekmeye devam edecekler
Ek Hız Yükseltmeye Neden Para Alıyor ?

Bu Hızlara Ulaşabiliyorsam Neden Tam Verim Alamıyorum ?

Saçmalık .
 
1100 lira telekom diye turknete geçtim 2. günde daha verdi küskettini :D
Hepsin Senin Yüzünden Geçtin Uğursuzluk Geldi :kekw:

a cartoon frog is laughing with tears coming out of his eyes
 
Birkaç yıl önce işyerime bağlatmak için başvurmuştum taahhütsüz internet için . her şey okeylendi sonra modem alma falan sıkıntı olacağından aynı altyapıyı tt veriyor diye ona geçeyim dedim. Antalyanın göbeğinde faks çeken yer aramıştım iptal ettirmek için. Sağolsunlar o günden beridir yanına yanaşmam bu firmanın.
internetten fax gönderme var hocam be yıllar öncede vardı :D
 
Türknet balonu patladı. :F:
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,607
Mesajlar
11,078,919
Üyeler
198,156
Son üye
cazan
Geri
Top