🔥İndirim AMD Ryzen 7 7800x3d 13.999 / 9800x3d 19.999

arkadaşlar 7800x3d aldım ama çok uygun değilmiş iptal etmeli miyim?
Hocam zoraki veya panik halinde bir şey alma bence tereddüte düştüysen iptal et.
Panik olarak hiçbir zaman satın alma yapmayın. Ben mesela 9800x3d yi gözüme kestirmiştim dedim 20 bine gelirse alırım gelmezse bakmam görür görmez 3 taksit aldım.
 
Şimdi aldım bence bu işlemci için taksit kovalamıyorsanız 20k çok iyi fiyat bayadır istiyordum ama hemen takıp kullanmayacağım ekran kartı ve anakart değiştireceğim
Ben paraf kart ile işlemci + 1 adet lian li uni-fan 3 taksitle aldım 1000 TL de babalar günü indirimi sağladı.
 
Hocam zoraki veya panik halinde bir şey alma bence tereddüte düştüysen iptal et.
Panik olarak hiçbir zaman satın alma yapmayın. Ben mesela 9800x3d yi gözüme kestirmiştim dedim 20 bine gelirse alırım gelmezse bakmam görür görmez 3 taksit aldım.
dost bu sektöre o kadar hakim değilim ve zaman ayıramıyorum ondan dolayı buraya yazıyorum paniklik bir durum yok sadece alınmalı mı alınmamalı mı benden daha deneyimli insanlara soruyorum
 
Ben paraf kart ile işlemci + 1 adet lian li uni-fan 3 taksitle aldım 1000 TL de babalar günü indirimi sağladı.
İşim gereği sadece garanti kartım var sistemi güncelliyorum ilk bundan başladım ama sanırım işin ucu astarını geçecek gibi. 5070ti a geçmek istiyorum ama istediğim model bir türlü indirime girmiyor bir de kasama sığmıyor üstüne kasa değişecek fan alınacak güç kaynağım ve ramlerim istediğim sisteme gayet yeterli ama anakartı güncelleyeceğim sıvı soğutma da yeter mi yetmez mi çok kafamı kurcalıyor elimdeki anlayacağın güncelleyeceğim derken komple sistem değişecek gibi bakalım. Eski parçalarımı da satarak 2k oled monitör düşünüyorum
 
İşim gereği sadece garanti kartım var sistemi güncelliyorum ilk bundan başladım ama sanırım işin ucu astarını geçecek gibi. 5070ti a geçmek istiyorum ama istediğim model bir türlü indirime girmiyor bir de kasama sığmıyor üstüne kasa değişecek fan alınacak güç kaynağım ve ramlerim istediğim sisteme gayet yeterli ama anakartı güncelleyeceğim sıvı soğutma da yeter mi yetmez mi çok kafamı kurcalıyor elimdeki anlayacağın güncelleyeceğim derken komple sistem değişecek gibi bakalım. Eski parçalarımı da satarak 2k oled monitör düşünüyorum
Ben de şöyle bir sistem toplayıp 4K QD-OLED Panel çekmeyi düşünüyorum.
Geriye baba parçaları satın almak kaldı. Onlar için de yine fırsat kovalayacağım. Ekran kartını Galax veya Colorful marka olarak da tercih edebilirim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

7500f den 9800 e geçilir mi 5070ti var
Hangi çözünürlükte oyun oynuyorsunuz.
 

Ekler

  • pc-toplama-tavsiye.webp
    pc-toplama-tavsiye.webp
    116.1 KB · Hit: 18
Ben de şöyle bir sistem toplayıp 4K QD-OLED Panel çekmeyi düşünüyorum.
Geriye baba parçaları satın almak kaldı. Onlar için de yine fırsat kovalayacağım. Ekran kartını Galax veya Colorful marka olarak da tercih edebilirim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hangi çözünürlükte oyun oynuyorsunuz.
Bütçe varsa 5080 e çıkmak mantıklı bence de ama 5070ti bana yeter diye düşünüyorum 2k oled sistem için. Bu arada ben de msı gaming trio istiyorum diğer kartlar görsel olarak onun kadar güzel gelmiyor artı soğutması sessiz çalışması da beğenilen bir kart
 
Ben de şöyle bir sistem toplayıp 4K QD-OLED Panel çekmeyi düşünüyorum.
Geriye baba parçaları satın almak kaldı. Onlar için de yine fırsat kovalayacağım. Ekran kartını Galax veya Colorful marka olarak da tercih edebilirim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hangi çözünürlükte oyun oynuyorsunuz.
2k
 
Geri
Top