Çözüldü✓ Anakart Önerir Misiniz?

Katılım
20 Mayıs 2026
Mesajlar
15
Reaksiyon skoru
8
Merhabalar

Bugün 9800x3d siparişi verdim ve üstüne 5070ti almak istiyorum. Şu anki sistemimde kullandığım anakart msı pro b650m-b modeli. İşlemci için çok yeterli gelmeyeceği kanaatindeyim. Almışken kaliteli güzel bir model almak istiyorum önerilerinize açığım şimdiden teşekkürler 🙏
 
Merhabalar

Bugün 9800x3d siparişi verdim ve üstüne 5070ti almak istiyorum. Şu anki sistemimde kullandığım anakart msı pro b650m-b modeli. İşlemci için çok yeterli gelmeyeceği kanaatindeyim. Almışken kaliteli güzel bir model almak istiyorum önerilerinize açığım şimdiden teşekkürler 🙏
bütçeniz nedir
 

beyazmı siyah mı sormayı unuttum
Siyah daha iyi olur sistem bileşenleri siyah olacak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bios unda sorun yaşar mıyım hep msı kullandım şimdiye kadar ve önermenizin sebepleri neler çok hakim değilim o yüzden konu açtım
 
Siyah daha iyi olur sistem bileşenleri siyah olacak
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bios unda sorun yaşar mıyım hep msı kullandım şimdiye kadar ve önermenizin sebepleri neler çok hakim değilim o yüzden konu açtım
Biosunun kullanımını en sevdiğim anakartım oldu şimdiye kadar tek bi sorun bile yaşamadığım tek anakarttı yurtiçi fiyatları ne oldu bilmiyorum ama ben 2 sene kullandım yenisine geçtim o da işlemcimi yükselttiğim içindi arkasındaki tek tuşla bios güncellemesini yapabiliyosun piyasadaki güzel kartlardan bir tanesidir ve gelecekte bile rahat edersin
 
16K ya çok iyi anakart.
Arkadaşların önerdiği kart görsel olarak daha güzel bu karta göre ama onun yerine kesin bunu al diyeceğin bir farkı var mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu da güzel anakart ama 2 tane M2 slotu ekran kartıyla aynı veri yolunu kullanıyor o biraz eksi yazabilir.
Fiyat farkı neredeyse yok gibi vatandan mağazadan teslim alabilirim aslında msı ı
 
Arkadaşların önerdiği kart görsel olarak daha güzel bu karta göre ama onun yerine kesin bunu al diyeceğin bir farkı var mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Fiyat farkı neredeyse yok gibi vatandan mağazadan teslim alabilirim aslında msı ı
Aorus da güzel anakart beğendiysen direkt o da alınabilir. Sadece olur da 3 veya 4 tane M2 SSD takarsan ekran kartına giden veri yolu X16 dan X8e düşüyor. Bu düşüşü RTX 5090 hariç hissetmezsin bu arada şuanki kartlar için onu da ekleyim.
 
Aorus da güzel anakart beğendiysen direkt o da alınabilir. Sadece olur da 3 veya 4 tane M2 SSD takarsan ekran kartına giden veri yolu X16 dan X8e düşüyor. Bu düşüşü RTX 5090 hariç hissetmezsin bu arada şuanki kartlar için onu da ekleyim.
Elimde şu an 1tb ssd var ilerde sistemi kurup düze çıkınca 1 tane de 2tb almayı düşünürüm yani 2 ssd den fazla takmam zaten sadece oyun oynuyorum başka işlemler için kullanmıyorum bilgisayarı
 
Geri
Top