❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

Kamerada öyle çıkıyor.Normalde siyahlar olması gereken tonda.Oledin herhangi türü siyahları siyah tonunda göstermesi gerek zaten.Onun için alıyoruz.
"ekran mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden"

o zaman lg nin üretitği oled lerde neden kamerada bu sorun yok?
 

Ekler

  • woled.webp
    woled.webp
    48.4 KB · Hit: 35
"ekran mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden"

o zaman lg nin üretitği oled lerde neden kamerada bu sorun yok?
Ne LG miş arkadaş.Gizliden para mı alıyorsun?Bu lg ile alakalı değil Woled-qd oledin kamerada ki farkı.Kamerada mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden yazacağıma onu yazmışım.Burada ki problemimi anlatmaya çalışırken bile bir kişiyle problem yaşıyoruz şu forum harbiden ne toxic insanlarla dolmuş.Git ötede lg reklamını yap.
1781949631589.webp
 
Değişim yapsana problem varsa monitor de neden iade ediyorsun
 
"ekran mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden"

o zaman lg nin üretitği oled lerde neden kamerada bu sorun yok?
4.Nesil WOLED LG panel monitör de kullandım 3.Nesil QD Oled Samsung panel monitör de kullandım. LG Panel 4.Nesil Woled'de de morarma vardı ama tabii ki diğerine göre daha az.
 
Ne LG miş arkadaş.Gizliden para mı alıyorsun?Bu lg ile alakalı değil Woled-qd oledin kamerada ki farkı.Kamerada mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden yazacağıma onu yazmışım.Burada ki problemimi anlatmaya çalışırken bile bir kişiyle problem yaşıyoruz şu forum harbiden ne toxic insanlarla dolmuş.Git ötede lg reklamını yap.
Alıntıyı görüntüle
bilader woled'i sadece lg üretiyor ya hani ondan lg lg yazıyorum, bu kadar basit bilgiyi biliyorsundur umarım.

"ekran mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden" yazmışsın


ekran morarması qd-oled ile alakalı, woled de bu sorun yok. sen ise bunu oledin genel sorunu gibi genelleme yapmışsın.
 
bilader woled'i sadece lg üretiyor ya hani ondan lg lg yazıyorum, bu kadar basit bilgiyi biliyorsundur umarım.
1781949917693.webp

soldaki woled mi? bütçesi yetene 321up x24 öneriyoruz zaten yani soldaki gibi
qd oled karanlık odada daha iyi woled aydınlık odada kullanmak için ki woleddeki diğer dertleri saymıyorum ikisinin de artısı eksisi var
odanın ışığı ayarlanabiliyorsa qd oled daha rahat
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Siyah ekrandayken var.Onun haricinde hiçbir problem yok.Fotoğraf çekmeye çalıştım fakat ekran mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden.Videoda falanda denedim yine olmuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mor tonlarında olmasına bakmayın anlasılması için atıyorum böyle bir leke var.Gölge gibi çıkmış fakat maalesef leke bu
hocam gri renk vs açıp atar mısın
bu videonun renklerinde sıkıntı var mı veya odadaki ışığı azalttığında gidiyor mu
 
Son düzenleme:
Alıntıyı görüntüle
soldaki woled mi? bütçesi yetene 321up x24 öneriyoruz zaten yani soldaki gibi
qd oled karanlık odada daha iyi woled aydınlık odada kullanmak için ki woleddeki diğer dertleri saymıyorum ikisinin de artısı eksisi var
odanın ışığı ayarlanabiliyorsa qd oled daha rahat
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam gri renk vs açıp atar mısın
bu videonun renklerinde sıkıntı var mı veya odadaki ışığı azalttığında gidiyor mu
Işıkla alakalı bir durum olduğunu düşünmüyorum.Bu videoda zaten test yaptım.Koyu tonlarda kendisini direkt belli ediyor.
 
Işıkla alakalı bir durum olduğunu düşünmüyorum.Bu videoda zaten test yaptım.Koyu tonlarda kendisini direkt belli ediyor.
o zaman iade geçmiş olsun
yazı netliğiyle işiniz varsa gen 5 alıp daha büyük çağ atlaması da yaşayabilirsiniz :ROFLMAO:
 
Arkadaşlar qd-oledlerde odadaki ışık miktarından çok ışığın konumu ve ekrana vuruş açısı morarma yapıyor. Qd oledi karanlık odada kullanmak zorunda değilsiniz. Işıl ışıl bir odada yine siyah görüntü alabilirsiniz sadece deneyimli olmanıoz gerek biraz. Eğer direkt arkanızda pencere varsa ve 90 dereceyle panele bakıyorsa evet o panel gündüz morarır Woled bakın bu durumda ama woleddeki grey banding sorununu woled alan pekçok arkadaşımda gördükten sonra söylemeliyim ki morarma grey bandinginten çok daha küçük bir sorun. Grey bandingin çözümü yok ve genel kullanımı çok kötü etkiliyor, günlük kullanımda pek çok arayüz rengi gri tonlarında ve gözünü yoruyor bu sorun. Takmam da diyemiyorsun bütün ekran öyle.. Mesela bu arkadaşın arkasında kocaman pencere var morarır bunu araştırıp almalıydı ekranı. Eğer monitörün arka tarafında veya yanlarında pencere olsaydı öyle morarma yapmazdı.
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2026-06-20 131750.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-20 131750.webp
    14.8 KB · Hit: 16
Sanırım benim de kargo gelince iyice incelemem gerek monitörü. Gerildim şimdi :)
 
Arkadaşlar qd-oledlerde odadaki ışık miktarından çok ışığın konumu ve ekrana vuruş açısı morarma yapıyor. Qd oledi karanlık odada kullanmak zorunda değilsiniz. Işıl ışıl bir odada yine siyah görüntü alabilirsiniz sadece deneyimli olmanıoz gerek biraz. Eğer direkt arkanızda pencere varsa ve 90 dereceyle panele bakıyorsa evet o panel gündüz morarır Woled bakın bu durumda ama woleddeki grey banding sorununu woled alan pekçok arkadaşımda gördükten sonra söylemeliyim ki morarma grey bandinginten çok daha küçük bir sorun. Grey bandingin çözümü yok ve genel kullanımı çok kötü etkiliyor, günlük kullanımda pek çok arayüz rengi gri tonlarında ve gözünü yoruyor bu sorun. Takmam da diyemiyorsun bütün ekran öyle.. Mesela bu arkadaşın arkasında kocaman pencere var morarır bunu araştırıp almalıydı ekranı. Eğer monitörün arka tarafında veya yanlarında pencere olsaydı öyle morarma yapmazdı.
Pencere arkamda değil ki :D Şöyle anlatayım ranzamın altı çalışma odası.Pencere solumda kalıyor.Monitörün arkası duvar sol tarafı ranzanın kendisi var.
Paintte anlatabilirsem kırmızı ranza,mavi pencere.Ranzanın altı çalışma masası.
 

Ekler

  • 1781951683267.webp
    1781951683267.webp
    5.5 KB · Hit: 22
Geri
Top