❌İndirim Bitti! Zotac Geforce RTX 5070 Tı 45.268tl

41K'ya aldığım 5070'in 3. taksidini öderken bu posta gözlerim yaşlı bakıyorum, arada 4K fark var sadece 4K 🥲
 
böyle tek tek alsam mı yoksa geçen ki gibi uygun fiyatlı hazır sistem mi beklesem bilemiyorum. 5070Ti lı sistemi kaçırdım 5080li de fazla gelmişti.
9070xt al keyfine bak bence eğer nvidianın cuda çekirdekleri ile işin yoksa oyun tarafında fiyatına göre çok iyi 9070xt nebi hoca yakın zamanda karşılaştırma yaptı oyun tarafı için
 
zaten msi almak istese, gaming trio alacak bu kombinasyona göre ki zotacla arasında 30K var. hiç mantıklı değil :D
20K var ama o paraya 5080 alınıyor vatan indiriminde
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

4 k oled monitör alsak peki 9070 xt besler mi yoksa kasar mı
Sıkıntı olmaz bal gibi 4K kartı 9070xt zaten 2K FSR AA = 4k FSR Balanced/Performance ( 4K da daha iyi görüntü kalitesini aynı fpste alıyorsun)
 
ölü fiyatı 9070xtden 12k pahalı hahahha
Aradaki fiyat farkı performans açısından tartışılır eyvallah ama nvdia yazılım olarak her zaman daha iyi çok takılmayan 9070xt alır geçer benim gibi bütçesi biraz daha fazla olan nvidia alır
 
Hocam sff olduğu için çok yanaşmak istemiyorum akvaryum kasa alıcam yakın zamanda hem kasanın içide dolu dursun istiyorum
SFF olunca kart kendini teror militanı gibi patlatmıyor dostum sıcaklık ve ses konusunu pek dert etme en kötü undervolt yapar kullanırsın bu kart gene windforce,ventıs,shadow gibi modellerden iyi bence dikey ekran kartı olarak takarsan güzel durur gene bu arada akvaryum diyorsun da hangi kasa ve fanları kullanacaksın? Her akvaryumun hava akışı kötü olmuyor
 
9070xt al keyfine bak bence eğer nvidianın cuda çekirdekleri ile işin yoksa oyun tarafında fiyatına göre çok iyi 9070xt nebi hoca yakın zamanda karşılaştırma yaptı oyun tarafı için
hangisini önerirsin?
 
Dostlar, dün aynı kartı 48.100 TL den satın aldım. Amazon gibi aradaki farkı iade ederler mi istesem ?
 
Geri
Top