11K derkenŞaka gibi ya paraf kampanyasiyla 11k cakip sunu 35e kombolamak vardı, kart teslim edilmedi şaka gibi..
9070xt al keyfine bak bence eğer nvidianın cuda çekirdekleri ile işin yoksa oyun tarafında fiyatına göre çok iyi 9070xt nebi hoca yakın zamanda karşılaştırma yaptı oyun tarafı içinböyle tek tek alsam mı yoksa geçen ki gibi uygun fiyatlı hazır sistem mi beklesem bilemiyorum. 5070Ti lı sistemi kaçırdım 5080li de fazla gelmişti.
4 k oled monitör alsak peki 9070 xt besler mi yoksa kasar mı9070xt al keyfine bak bence eğer nvidianın cuda çekirdekleri ile işin yoksa oyun tarafında fiyatına göre çok iyi 9070xt nebi hoca yakın zamanda karşılaştırma yaptı oyun tarafı için
20K var ama o paraya 5080 alınıyor vatan indirimindezaten msi almak istese, gaming trio alacak bu kombinasyona göre ki zotacla arasında 30K var. hiç mantıklı değil![]()
Sıkıntı olmaz bal gibi 4K kartı 9070xt zaten 2K FSR AA = 4k FSR Balanced/Performance ( 4K da daha iyi görüntü kalitesini aynı fpste alıyorsun)4 k oled monitör alsak peki 9070 xt besler mi yoksa kasar mı
besler ama kendinde iyice araştır benim bildiğim kadarıyla sistem günceleme niyetim olmadığı için şuan öyle detaylı araştırmadım4 k oled monitör alsak peki 9070 xt besler mi yoksa kasar mı
Konusu mevcut hocam ordan bakabilirsiniz11K derkenNe cashbackmiş o.Bu arada parafın o bonus puanları çok az yerde geçerliydi sanki
Aradaki fiyat farkı performans açısından tartışılır eyvallah ama nvdia yazılım olarak her zaman daha iyi çok takılmayan 9070xt alır geçer benim gibi bütçesi biraz daha fazla olan nvidia alırölü fiyatı 9070xtden 12k pahalı hahahha
Hocam sff olduğu için çok yanaşmak istemiyorum akvaryum kasa alıcam yakın zamanda hem kasanın içide dolu dursun istiyorum22.00 bekleyin ekstra indirime girmezse alın geçin hocam. Zotac iyi markadır. Undervolt yaparsın 70 bile görmez.
SFF olunca kart kendini teror militanı gibi patlatmıyor dostum sıcaklık ve ses konusunu pek dert etme en kötü undervolt yapar kullanırsın bu kart gene windforce,ventıs,shadow gibi modellerden iyi bence dikey ekran kartı olarak takarsan güzel durur gene bu arada akvaryum diyorsun da hangi kasa ve fanları kullanacaksın? Her akvaryumun hava akışı kötü olmuyorHocam sff olduğu için çok yanaşmak istemiyorum akvaryum kasa alıcam yakın zamanda hem kasanın içide dolu dursun istiyorum
hangisini önerirsin?9070xt al keyfine bak bence eğer nvidianın cuda çekirdekleri ile işin yoksa oyun tarafında fiyatına göre çok iyi 9070xt nebi hoca yakın zamanda karşılaştırma yaptı oyun tarafı için
günahını bile vermezler direkt iade tekrar al hocamDostlar, dün aynı kartı 48.100 TL den satın aldım. Amazon gibi aradaki farkı iade ederler mi istesem ?