Türknetten Kablonete Geçilir mi? (Türksat Alt Yapılı)

Kablo net tavsiye ederim madem türknetten çıkacaksın en iyi alternatiflerden biri bu vaad edilen hızları görme oranın yüksek ulaştırma ve alt yapı bakanlığına bağlı firma zaten müşteri hizmetleri güzel aynı gün gece 10 a kadar müdahale edilebiliyor sahada yada eve gelmek suretiyle
Hocam peki statik IP durumu var mı sansür durumu nedir ping sorunu nedir modemleri kötü diyorlar forumlarda 10 kişiden 6 7 si Önermemis tabi lokasyona göre değişir gibi bu durum
 
Hocam peki statik IP durumu var mı sansür durumu nedir ping sorunu nedir modemleri kötü diyorlar forumlarda 10 kişiden 6 7 si Önermemis tabi lokasyona göre değişir gibi bu durum
Yıllardır kullanıyorum sorun yaşamadım yaşasam bile aynı gün müdahale edip durumu çözüyorlar bana göre her sağlayıcının modemi kötü diğer odalarda çekimi kötü oluyor onun için wifi dağıtıcı vs alarak durum çözülüyor statik ip kullanmadım hiç türknetten sonra en az oyun pingi kablonette ben bursada kullanıyorum diğer yerleri bilmem sansür demişsin neyin sansürü mesela
 
Türknetten gectim 7-8 ay olmuş olmalı. 200mbps olanı kullanıyorum. Bu sürecte 3-4 kere kesinti yaşadım altyapı arıza ve bakımdan dolayı.

Kesinlikle en büyük avantajı müşteri hizmetleri istediğin zaman direkt bağlanıp gerekli aksiyonları alabiliyorsun.
Diğerleri gibi bi oraya bi oraya aktarıp maymuna çevirmiyor.

Ping olayı şöyle türknet 30ms ise kablonet 34-35ms.
Ben 2 sene taahhütlü olduğu için basta sorun yaşarsam uğraşırım diye korkuyordum. Taahhüt var baska firmaya gecersem masraf vs ama bi geceyim dedim ve bence 10/10 firma. Zaten altyapında bir sorun yoksa genel olarak her firmadan düzgün hizmet alırsın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

%40-50 enflasyon olan ülkede şuanki fiyattan 2 sene taahhüt yapmak müşterinin yararına.
570-580₺ olmalı benim pakedim ilk 12 ay dolunca 100₺ zamlı olacak 670-680 den devam edeceğim.
Taahhütsüz olması güncel TR de müşterinin zararına bi anda zam yapıyorlar
 
@eneskaya6 @drakathx şu anlık tarife bunu sunabiliyorlarmış bana hocam tek korkum ping ve sansür durumu discord muhabbeti ondan yana sıkıntım yok her şey modem dahil 889,00 tl vergiler hariç
1782037278109.webp
 
DPI olmadan DC giremiyorum. Dpi ile sorunsuz giriyorum.Fiber alt yapısında sorun yasayacağını düşünmüyorum daha çok benim kullandığım 200mbps alt yapısında ping farkları oluyor.
 
@eneskaya6 @drakathx şu anlık tarife bunu sunabiliyorlarmış bana hocam tek korkum ping ve sansür durumu discord muhabbeti ondan yana sıkıntım yok her şey modem dahil 889,00 tl vergiler hariçAlıntıyı görüntüle
dpı bende çalışmadı hiç bir zaman kablonet varkende turknet varkende virüs programı kullanıyorum yanına bundle paket olarak vpn de çektiğim için vpn ile dc giriyorum ama sanırım yasaklama kaldırılacak gibi bir şey gördüm internette yakında açılacağına dair dc nin pingim artmıyor açıkması vpn açık olsada bursada gayet iyi kablonet ama diğer illeri ilçeleri bilemem dediğim gibi bende iyidir sende kötü olabilir denemen lazım ama taahhüt problemi var cezalı şekilde kapatman gerekir kapatırsan eğer
 
Eğer bütçe için ise imkanın varsa ay sonuna kadar 12aylık faturanı peşin ödeyerek 1 sene 700₺den toplan 7800₺ felan 3 4 ay taksitle türknetten devam edebilirsin sonrasına da mevcut şartlara göre karar verilir.
 
Eğer bütçe için ise imkanın varsa ay sonuna kadar 12aylık faturanı peşin ödeyerek 1 sene 700₺den toplan 7800₺ felan 3 4 ay taksitle türknetten devam edebilirsin sonrasına da mevcut şartlara göre karar verilir.
şu an o durumdayım zaten 700 tl den peşin ödedim 9 ayım var yaklaşık indirimki kullanmak için ama bu kampanya 10000 müşteriye özel diyor yani 9 aya kalacağını zannetmiyorum bu kampanyanın
 
İlk 3 ay 650 tl ödedim 3 aydan sonra 899tl oldu operatörüm turknet'di. Taahhüt olmadığı için hemen kapattırdım interneti. Şimdi mobil net kullanıyorum kotalı yani. Hızından memnunum download upload yapmıyorum. Telefondan bilgisayara bağlanıyorum genellikle.
Millenicom operatorunden abonelik alabilirim yakın zamanda.
 
şu an o durumdayım zaten 700 tl den peşin ödedim 9 ayım var yaklaşık indirimki kullanmak için ama bu kampanya 10000 müşteriye özel diyor yani 9 aya kalacağını zannetmiyorum bu kampanyanın
o zamana kadar zam felan olucağını zannetmem yıl sonu zammı derken maaşlarda yine aynı hesap olacak benim açımdan pek bir değişiklik olmaz 250₺ zam bir kahve parası olarak görüyorum.
 
o zamana kadar zam felan olucağını zannetmem yıl sonu zammı derken maaşlarda yine aynı hesap olacak benim açımdan pek bir değişiklik olmaz 250₺ zam bir kahve parası olarak görüyorum.
parasında değilim sadece sınırlama falan kafamı kurcalıyor kimisi goodbye dpi ile giriyor kimisi giremiyor
 
Ben şahsen modem den ayar yapıp giriyorum herhangi bir vpn kullanmıyorum. Modem de çok önemli.
 
Geri
Top