Lg 75 İnç Miniled Tv 55.800 TL (Paraf ile 49.800) Lg 75qned70b6a

75hz olması üzer mi - bekletmeye alcam kullanmaya değil evlenirsek diye hazırlık yapalım ( acelem yok ) oled mi miniled mi kararsızım alınır mı? mı yardımcı olunursa sevinirim
çeyiz usulü alacaksan evlendiğin zaman al tv sektörü günü gününü tutmuyor çok hızlı teknoloji değişimi oluyor
birde nacizane tavsiyem eğer oturacağın ev kesin değilse o eve göre al ben değiştirmek zorunda kalmıştım
 
75hz olması üzer mi - bekletmeye alcam kullanmaya değil evlenirsek diye hazırlık yapalım ( acelem yok ) oled mi miniled mi kararsızım alınır mı? mı yardımcı olunursa sevinirim
Televizyonu netflix gibi platformlar ve oyun odaklı kullanacaksanız kessinlikle oled derim ancak eğer karasal yayınlar uzun saatler izleyecekseniz kanal logoları gibi kısımlar yanma yapıyor.
 
Kurulum yapmadım da koca televizyon hocam gittisi geldisi yazık günah. 3k kazanacaz diye taşıyacak adamlarada yazık.
bende 85 var tek başıma ben taşıdım asansör var tabi sıkıntı yaşamadım eğer paraf kampanyası kullanacaksan 3k dan daha kazançlı olursun
 
almayı düşünüyordum belki size biraz saçma gelecek ama horoz lojistik görünce vazgeçtim. başka bahara artık. çok acı tecrübelerim var kendileriyle alakalı
 
çeyiz usulü alacaksan evlendiğin zaman al tv sektörü günü gününü tutmuyor çok hızlı teknoloji değişimi oluyor
birde nacizane tavsiyem eğer oturacağın ev kesin değilse o eve göre al ben değiştirmek zorunda kalmıştım
valla hocam şuan netlik bişey yok :D

Televizyonu netflix gibi platformlar ve oyun odaklı kullanacaksanız kessinlikle oled derim ancak eğer karasal yayınlar uzun saatler izleyecekseniz kanal logoları gibi kısımlar yanma yapıyor.
tv izliyen birisi değilim hocam genelde film ve eğlence dediğini yaparım büyük ihtimalle oled alırım ya teşekürler
 
Vatan benim kafayı allak bullak etti iyice. Lg oled 55 inch sipariş vermiştim 52700 e şimdi bunu görünce soru işareti oluştu. 75 inch alıp geçsem mi diyorum ama 60 hz o düşündürüyor.
 
Bir de 144hz olsaymış ballı kaymak.
 
60hz malesef
 
HepsijetXL var onlar güzel bence daire içine de istediğin yere koyuyor
bende horozda evime kadar bıraktı şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım tek sorun köydeki eve aldığım derin dondurucuda köye teslimat yok malum ortak biryerde buluştuk traktör kasasına koydular eve götürdüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bir de 144hz olsaymış ballı kaymak.
fırsatlarda paylaşılan 65 grundig oled var ona bakabilirsiniz
 
Geri
Top