-oflu-
80+
- Katılım
- 7 Kasım 2025
- Mesajlar
- 365
- Reaksiyon skoru
- 240
Ben çıktım, oyunlarda felan 14-15gb a dayanıyordu kullanım. Marka gskill den lexara geçmiş oldu ama lexarda basit marka değil, depolamada büyük bir marka.hocam 2x8 den 2x16 ya çıkıcam mantıklımı yaptığım ?