❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

İşte bak adama sipariş onaylandı diyor. Bana ödeme onaylandı. Asıl iş burada.
adam şimdi aldı sipariş onaylandı biz 2.30 da aldık ödeme onaylandı yazıyor tezatlık var
 
adam şimdi aldı sipariş onaylandı biz 2.30 da aldık ödeme onaylandı yazıyor tezatlık var
Bence o olay çok gerçekçi değil şuan o 11K'lık rgb 7000 mhz küsürlük rami yutmuşturlar binlerce sipariş geçmiştir bile
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Uyumayan batmanlerin ram siparişleri diye anı olarak kalsın
 
Bence o olay çok gerçekçi değil şuan o 11K'lık rgb 7000 mhz küsürlük rami yutmuşturlar binlerce sipariş geçmiştir bile
bizde ondan bahsediyoruz zaten yaklaşıkoalrak 3 saat once bu mevzu çıktı sipariş onaylandı yazdı bazılarında öyle olunca bizde sandık ki stoktan alanlara onu yazdı diğerlerine ödeme onaylandı yazısı çıktı. Ama şimdi adam aldı sipariş onaylandı yazıyor. Anlamadık yani
 
bizde ondan bahsediyoruz zaten yaklaşıkoalrak 3 saat once bu mevzu çıktı sipariş onaylandı yazdı bazılarında öyle olunca bizde sandık ki stoktan alanlara onu yazdı diğerlerine ödeme onaylandı yazısı çıktı. Ama şimdi adam aldı sipariş onaylandı yazıyor. Anlamadık yani
ne satıcı ne yaptığını biliyor ne alıcı nede site şuan hiçbirşey kesin değil
 
Yeni kalktım var mı özet geçebilecek

DDR5:
İncehesap 11k - 7600mhz ve 6k 6000mhz (cl32)
Tebilon 6k - 6000mhz (cl32)
Sinerji cl40 fiyat?

DDR4'te de 2x16'lar 2-4.5k arası oynamış anladığım. doğru mudur var mı bunun dışı bir şey? ince belki ilk ve tekli alanları gönderir. tebilon göndericek bence çok stok girmemiş zaten? herhalde milleti sistem dizdirmeye itmek için anlaşıp mı yapıyorlar nedir
 
Yeni kalktım var mı özet geçebilecek

DDR5:
İncehesap 11k - 7600mhz ve 6k 6000mhz (cl32)
Tebilon 6k - 6000mhz (cl32)
Sinerji cl40 fiyat?

DDR4'te de 2x16'lar 2-4.5k arası oynamış anladığım. doğru mudur var mı bunun dışı bir şey? ince belki ilk ve tekli alanları gönderir. tebilon göndericek bence çok stok girmemiş zaten? herhalde milleti sistem dizdirmeye itmek için anlaşıp mı yapıyorlar nedir
İnce musluğu açtı binlerce sipariş geçildi ama sinerji ve tebilon daha gerçekçi stoklar girdi
 
Yeni kalktım var mı özet geçebilecek

DDR5:
İncehesap 11k - 7600mhz ve 6k 6000mhz (cl32)
Tebilon 6k - 6000mhz (cl32)
Sinerji cl40 fiyat?

DDR4'te de 2x16'lar 2-4.5k arası oynamış anladığım. doğru mudur var mı bunun dışı bir şey? ince belki ilk ve tekli alanları gönderir. tebilon göndericek bence çok stok girmemiş zaten? herhalde milleti sistem dizdirmeye itmek için anlaşıp mı yapıyorlar nedir
Cl40 6.8k
 
Geri
Top