ebk01
80+
- Katılım
- 18 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 111
- Reaksiyon skoru
- 40
Len olm
Len olm
incehesap ve sinerji'den söyledim. ikisi de gelirse birini satıcam anlaşırız.Yeni sistem kurma hayali olan biri olarak satmayı düşünen olursa bir çiftine talibim.![]()
Umarım ne kadar satmak için böyle toplu alan varsa hepsine iptal gelir. İhtiyacı olupta kullanmak için alanları kastetmiyorum. Tüketici elektroniğindeki indirimleri kovalayarak al sat yapan insanlara haçlığını çıkarmaya çalışan öğrenciler dışında hiç saygım yok. Bu ülkede kriz yok, bu ülkede... neyse bişey demek istemiyorum. Ticaretleride sakat bir ticaret. Sırf foruma bu yüzden sağlam indirimleri atmıyorum artık, çünkü biliyorumki kullanıcıdan fazla satmak için orayı kullanıp alan var. Ki benim gibi böyle dolusuyla atmayan insan vardır. Gidipte al satçılara laf edince paran yok, işte istesende alamazsın "fakir" gibi yazan eğitimsiz bir al satçı güruhu var, hızlıcada organizeleşiyorlar forumda. Onlarda ayrı komikAlıntıyı görüntüleşaşırmadık
1K Stok hiçbirşey değil. Düz hesap yaparsan 25 Milyon TL. Zararı kırpacağın rakam dahil o rakamda pentaya hayli hayli dokunur, bi rahatsız eder. Distribitörlerin kar marjı tahmin ettiğiniz kadar yüksek değil.1K stok hiçbir şey.
açıkcası içim gayet rahat bende satın aldım ve satıcam. şimdi kartıma bakıyorum 30k harcamışım gece. indirime giren 4 tane ram var her birinden bi çift almışım. Sırf olursa buda yeter diye dusundum. kartımın lımıtı 400k hesabımda 180k var. istediğim kadar alıp ödemesi geldiğinde de öderdim. AMa ne gerek var. En başında yazmıştım motora bi çift lastik alacaktım o bedavaya gelir maxUmarım ne kadar satmak için böyle toplu alan varsa hepsine iptal gelir. İhtiyacı olupta kullanmak için alanları kastetmiyorum. Tüketici elektroniğindeki indirimleri kovalayarak al sat yapan insanlara haçlığını çıkarmaya çalışan öğrenciler dışında hiç saygım yok. Bu ülkede kriz yok, bu ülkede... neyse bişey demek istemiyorum. Ticaretleride sakat bir ticaret. Sırf foruma bu yüzden sağlam indirimleri atmıyorum artık, çünkü biliyorumki kullanıcıdan fazla satmak için orayı kullanıp alan var. Ki benim gibi böyle dolusuyla atmayan insan vardır. Gidipte al satçılara laf edince paran yok, işte istesende alamazsın "fakir" gibi yazan eğitimsiz bir al satçı güruhu var, hızlıcada organizeleşiyorlar forumda. Onlarda ayrı komik
1K Stok hiçbirşey değil. Düz hesap yaparsan 25 Milyon TL. O rakamda pentaya hayli hayli dokunur. Distribitörlerin kar marjı tahmin ettiğiniz kadar yüksek değil.
neyse buraları salın prime başlayacak oradan devamaçıkcası içim gayet rahat bende satın aldım ve satıcam. şimdi kartıma bakıyorum 30k harcamışım gece. indirime giren 4 tane ram var her birinden bi çift almışım. Sırf olursa buda yeter diye dusundum. kartımın lımıtı 400k hesabımda 180k var. istediğim kadar alıp ödemesi geldiğinde de öderdim. AMa ne gerek var. En başında yazmıştım motora bi çift lastik alacaktım o bedavaya gelir maxburada ihtiyacı olan da varsa özelden yazsın gelince uyguna da veririm sıkıntı yok
bende baba bir gece erken yattık bak neler olmuşSabah iş var 9'da prime day başlıyor diye erken uyuyacağım güne tüküreyim
Merak etme örnek vermek gerekirse ülkede ne kadar suç işleyen varsa herkesten daha rahat içleri, hapisten çıkıncada tekrar tekrar yapıyorlar. Senin içinin rahat olması yaptığının doğru olduğunu göstermiyor. Nefsin konuşuyor. İşim gereği ram'de bende fazlasıyla var onuda peşinen yazayımdaaçıkcası içim gayet rahat bende satın aldım ve satıcam. şimdi kartıma bakıyorum 30k harcamışım gece. indirime giren 4 tane ram var her birinden bi çift almışım. Sırf olursa buda yeter diye dusundum. kartımın lımıtı 400k hesabımda 180k var. istediğim kadar alıp ödemesi geldiğinde de öderdim. AMa ne gerek var. En başında yazmıştım motora bi çift lastik alacaktım o bedavaya gelir maxburada ihtiyacı olan da varsa özelden yazsın gelince uyguna da veririm sıkıntı yok
Durumlar nedir ?4 tane çektim