🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

yav alın 34 binden 9070xt banane dayı ben kazıklanmam sıkıntı yok :D indirimde aldım diye gezinirsiniz inanmak isteyen inanır dojqwnmopdqmnjopdmjqwopğd
 
modeli kötülemiyorum sapphire pulse'un aynısı diyorum ne alaka :D
Yok challenger daha güzel hem çok güzel indirime girmiş bak 500₺ ow yeah
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yav alın 34 binden 9070xt banane dayı ben kazıklanmam sıkıntı yok :D indirimde aldım diye gezinirsiniz inanmak isteyen inanır dojqwnmopdqmnjopdmjqwopğd
Kanka çok iyi bir göz doktoru tanıyorum seni ona gönderelim bak
 
Yok challenger daha güzel hem çok güzel indirime girmiş bak 500₺ ow yeah
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kanka çok iyi bir göz doktoru tanıyorum seni ona gönderelim bak
tam olarak böylesin bu arada.
 
Deneyimlerinizi merak ediyorum düz 9070 merak ettiğim ama çok kullanıcı yorumu olmayan bir model
30 tane yabancı kanal forum baktım kesinlikle neredeyse XT'den iyi diyecek kadar giden yorumlar oluyor.Limitleri ile oynayıp daha iyi veri alanlar bile görmüştüm zaten radarım da hep bu kart vardı Xt den daha çok Vatan indirimini kaçırınca baya üzüldüm ram kadar..Sahibindende 25e var ama peşin ürün bozulsa ne olacağı belli değil..Amazon 28.999 - 9 taksitle düşünmedim bile artık zaten o düzeye iniyor 8 ayın faizini hesaplarsan ve arkanda amazon olacak.Hemen kullanmam daha ram avlamam lazım ^^
 
30 tane yabancı kanal forum baktım kesinlikle neredeyse XT'den iyi diyecek kadar giden yorumlar oluyor.Limitleri ile oynayıp daha iyi veri alanlar bile görmüştüm zaten radarım da hep bu kart vardı Xt den daha çok Vatan indirimini kaçırınca baya üzüldüm ram kadar..Sahibindende 25e var ama peşin ürün bozulsa ne olacağı belli değil..Amazon 28.999 - 9 taksitle düşünmedim bile artık zaten o düzeye iniyor 8 ayın faizini hesaplarsan ve arkanda amazon olacak.Hemen kullanmam daha ram avlamam lazım ^^
Ya beni yanlış anlama hocam da 29k ya onu aldıktan sonra ŞAHSEN ben 3k daha koyar 5070 alırdım en azından mfg var amd de yok he 4gb eksik ama mfg yada bilmiyorum ya 32k ya 5070’e vereceğime de 2k daha ekler 9070xt alırım öyle bir aralık olmuş ki 9070 fiyatı azıcık koyayım şu var azıcık daha koyayım daha iyisi var demekten öteye gidemiyor insan 9070 fiyatı 27-28 olsa tam hava da kapmalık bir kart aslında
 
Ya beni yanlış anlama hocam da 29k ya onu aldıktan sonra ŞAHSEN ben 3k daha koyar 5070 alırdım en azından mfg var amd de yok he 4gb eksik ama mfg yada bilmiyorum ya 32k ya 5070’e vereceğime de 2k daha ekler 9070xt alırım öyle bir aralık olmuş ki 9070 fiyatı azıcık koyayım şu var azıcık daha koyayım daha iyisi var demekten öteye gidemiyor insan 9070 fiyatı 27-28 olsa tam hava da kapmalık bir kart aslında
Dediğiniz gibi sınırı yok ama 2 aydır heralde olabilecek her test oyun v.s bakmışımdır oyun amacı ile kart alacaksak 5070 normal 9070'in bile yanına zor yaklaşır 4-6k ucuz çünkü ..4 gb ram farkını gelecekte fark ederiz.Neredeyse Yurt dışı fiyatından almış oldum ben mutluyum ve dediğim gibi 9 taksit büyük olay bakma.Her ay yüzbinlerce para çevirdiğimizde bu taksitler bize büyük vade getiriyor.Tabi ki Vatandan 6 taksit 23 e alanlara hala sövüyorum az ^^ Size kart lazımsa düşünmeden alın zaten satıcı amazon daha iyi fırsat gelirse et iade al ötekini
 
Son düzenleme:
Ciddi bir indirim yok ve gereksiz bir tartışma dönmüş bence konu kilitlense iyi olur gibi
 
Dediğiniz gibi sınırı yok ama 2 aydır heralde olabilecek her test oyun v.s bakmışımdır oyun amacı ile kart alacaksak 5070 normal 9070'in bile bavullarını taşır.4 gb ram farkını gelecekte fark ederiz.Neredeyse Yurt dışı fiyatından almış oldum ben mutluyum ve dediğim gibi 9 taksit büyük olay bakma.Her ay yüzbinlerce para çevirdiğimizde bu taksitler bize büyük vade getiriyor.Tabi ki Vatandan 6 taksit 23 e alanlara hala sövüyorum az ^^ Size kart lazımsa düşünmeden alın zaten satıcı amazon daha iyi fırsat gelirse et iade al ötekini
O vatan indirimleri olduğunda amd ye ön yargılarım vardı 9070 ilanına girmiştim satın alacak olsam alırdım vakit de vardı almadım kafama tüküreyim keşke alsaymışım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ciddi bir indirim yok ve gereksiz bir tartışma dönmüş bence konu kilitlense iyi olur gibi
Nooooooo
 
peki düz rx 9070'de indirim var mı amazonda ? göremedim de ben
 
Merakımdan soruyorum;
9070 in limitlerini zorlayınca 9070 XT ye yaklaşıyorsa aynı yaklaşım ile 9070 XT neye yaklaşıyor ?
 
Geri
Top